Her ne kadar sevgin iyi ve güzel olsa da o sana karşı bir şey hissetmiyor. Yinede kendini üzme. Sen daha iyilerine layıksın. Evet bu söz klişe gelebilir ama emin ol sen çoook değerlisin. Kendini yalnız hissetme.☺️
Üzülmeni istemem ama verdiğin cevaplara göre seni sevmior.boşver en iisi sen onu unutmaya çalış...
Sen gayet tatlı ve samimi bir insansın. İnsanları cezbeden özelliğinde bu zaten! Herkese değer veriyorsun. Tabi bununda karşılığını alıyorsun.
Rap yeteneğin çok iyi ve iyi resim çiziyorsun komik ve neşe saçan birisin seviliyorsun