Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!
Jisoo kadar iyi bir visualin var! Sen de her konuda güçlü, hemen pes etmeyen ve sevdiklerine yardım eden birisin. Özellikle sevdiklerin olunca onların göz yaşlarını bile silersin, çok fedâkar birisin. Güzelliğinle ortalığı yakıyorsun.❤️
Kendisi okulun okült külübünde başkandır kendsis iblislerin ve hayaletlerin gerçek olduğunu düşünüyor..
Sen parıl parıl parlayan herkesin olmak istediği Güneşsin ! Heryerde gözler senin üzerinde çünkü sen adeta parıltınla her yeri yakıp geçiyorsun seninle gurur duyuyorum bu şekilde parlamaya devam et!☀️
Sen Natsukiye aşıksın aşkom tatlı birisin ama tatlı olduğunu kabulenmiyorsun. Yuri ile aslında kavgalısın ama sonra baya ilişkiye giriyorsun!
Sen Monikasın! İçten içe mükemmeliyetçisin ama bunu belli etmemek konusunda gerçekten iyisin! ne kadar arkadaşlarını önemsesen bile durum istemediğin gibi gidince sinirlenebilir ve her şeyi istediğin gibi yapmayı çalışırsın sonra da pişman olursun:<
Monikayı çok sevnen ama severim Sayoriden daha çok severim(Linç cooming) Aman neyse işt gizemli iyi kalpli AMA YANDERESİN:00
Arkadaşların, hele hele Yuri seni biraz kışkırtıyor dimi? Evet ama sakin ol. O sadece biraz kötü hissediyor. Onu bu kadar düşündüğün için mutluyuz. Ama yine de dikkatli ol. Monika dinliyor olabilir...
O kulübün başkanı sevdiği çocuk için arkadaşlarını öldürür ama sonradan pişman olup kendini arkadaşları için feda eder
Sen Monika'sın! Grubunun liderisin ancak arka planda kalabilirsin. Kıskansan da fazla belli etmezsin. Grubundaki herkese değer verirsin ve dışlamamaya çalışırsın.
Dış dünyaya karşı neşeli,mutlu ve konuşkansın. Fakat içinde büyük bir fırtına kopuyor ve bunu kimseye anlatamıyorsun. Biraz tatlı biraz da hüzünlü şeyleri seviyorsun. Arkadaşlarına vakit geçirmeyi,yemek yemeyi seviyorsun. Bazen dünya sana küs gibi…
Seni hain kapkekçi senii...Yemek yapmaya bayılırsın.Sinirlisin ama tatlısın.Elendin ama güzel bir sonla.Sevinmelisin!
Sen Natsukisin! Biraz kaba ve sinirli birisin Tatlı şeyleri ve mangaları çok seviyorsun. Yuri ile ilişkin nasıl XD
Sen okulun en popüler kizisin ve bilgisayardaki tüm dosyalara ulasabilen bir karaktersin.oyundaki tüm karakterleri kukla gibi kullaniyorsun
Sen Monikasın! Çok zeki ve yaratıcı birisin ama aşırı takıntılısın lütfen ^Monikalaşma^
Kıskançsın yalnız sakın arkadaşlarını öldürmee JUST MONİKA (En sevdiğim karakter Monika bu arada JSJSJ)
Mutlu biri gibi görünüyorsun ama aslında için mutsuzlukla dolu. Beni yemezsin değil mi?
Monika! Kişilik olarak Monika ile çok yakınsın. Güzel ve enstürman çalan birisin. Popülersin de. Arkadaşlarına önem veriyorsun fakat Yuri gibi sen de takıntılısın. İstediğini yapayım derken işler çığırından çıkabiliyor. Ama lütfen Monikalaşma^^
Sen Lee know'nun ideal tipisin! Hem komik, hem de karanlık.
Tam Seungmin'in ideal tipisin! Yoksa sen de mi onun gibi evine uçak çarptığı halde okula gittin? Siz ikiniz de bunu yapabilecek kadar umursamazsınız!