Sen. cömer, dürüst, cesur, asil yürekli, atak ve karizmatiksin.Yüreğinde asil bir liderin kanı muhtaç.Elementin ateş
Sen gumballsın Çok eğlenceli ve arkadaşlarına sadık birisin
Bak resme.Çalışmadan sınava girersen böle olursun
Sakinnsinn! çoğu şeyi içine atıyorsun ve bnlar birikince kaçmak istiyorsun! Tıbkı Fikret gibi...
Evleneceğiniz kişinin ismi K harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Mina’nın en sevdiği renk kırmızı en sevdiği şarkı espresso ortamın annesi
Sen havalı ve güçlü Rainbow'sun. Çok hızlı uçuyorsun ve WonderBolt'lar sana bayılıyor!
Sen Rainbow Dash’sin! Kendine güvenen, motorları ve yarış arabalarını seven, gitar çalmayı seven, erkeklerle içli dışlı olmayan, metal dinleyen, sadakatli birisin!
İlerde aşıkta olabilirsin ama aşırıda tınlamıyorsun
Dünyada ışık saçan bir insan gibisin aydınlığınla belki karalığa bile gölge düşüruyorsun.....
Gaddarligin en yakistigi, her kotulugun hakkini fazlasi ile veren, battal gazi ve tarkanin karsisindaki kotu adam olmasiysa en sanssiz kotu adam oldugunun gostergesidir…
Ohh!!! ne sesli bir ev.Dikkatli olun ilerde kızlar büyüdükçe masraflar oldukça fazla olabilir..
Zamanı kullanmayı iyi bilir ve çalışkandır. Özellikle içten ve sempatik tavırlarıyla arkadaş çevresinde aranan eğlenceli bir dosttur. İçten içe biraz tedirgin ve huzursuzdur. Kendisini fazlasıyla tenkit eder ve hep bir yarış içerisindeymiş gibi kendiyle çok uğraşır. Dostlarına ve sevdiklerine çok önem verir ve fazlasıyla fedakardır.
Ya Sen okuLa okuL için geLmioSnki xD akLn bşKa yerLerde senn..canım sıkLdı okLa gdiim ben..dyenLerdensn..okLdaki öğretmenLrn adını bLe bLdqn şüpheLi..asLnda okLda kendine bi yer edinmişSsn xD ama bunun farknda değLsn..sen en iyi bu araLar uğra bi okuLa.. xD
Çok sıcak ve sempatiksİn; herkesle ilgilisin. İnsanların problemlerini dinliyor, çözümler bulmaya çalışıyorsun. Eğer birinin yardımına ihtiyacı olduğunu düşünürsen, en kötü günün de olsa sahnede sadece sen oluyor ve elinden gelenin en iyisini yapmaktan hiç çekinmiyorsun. Ama dünyayı kurtaramayacağını da unutmamalısın.
Teknik,teknik,teknik daha ne diyebilirim ki tam bir şovmen.Meşin yuvarlakla alay eden biri.O bir cambaz RONALDİNHO
Çoook Masumsun ! Sana Kim Kıyar ¿ Tatlı Şey Seni ...
Aslında bu insanlar kendilerini idare ettirmek konusunda isteksizdirler. Bir kötü yönleri de her yerde sırlarini açıklamalarıdır