Çok iyi bir insansın.Hatta o kadar iyi ki sevgilini elinden almaya çalışanları anlamıyorusn bile.Kendi yeteneğini geliştirirsen daha iyi bie yere varırsın.Arkadaşlarınla vakit geçirmeyi seviyorsun ve onları üzmek hiç istemiyorsun.
Olum size cok yakinda olmasada bunu firsat bilip hayati bosa gecirmeyin.Yasadiginiz her anin her gunun degerini bilin.Zaman su gibi akip geciyor unutmayin...