Şimşeksin mübarek ne ciğer kaldı adamda tam bi aşko ayol
Cok güzel, durust,yardımsever, merhametli ve birazda sinirlisin
МiLLi тaкıмıмızıη ωazqєςiLмєz σγuηćuLaяıηdaηdıя, яaкip тaкıмıη єη вüγüк кσякuSuduя, тσpLa вiяLiктє єLLєяiηi SaLLıγaяaк кσşмaк ωє ςaLıм aтмaк єη вüγüк FaωσяiSidiя.σγuη duяaкSadığı aηda тaкıмıηı aтєşLєя,ςσк кяiтiк qσLLєяi ωaяdıя.
Çok küfür edenn aşırıı komik ayrıca cesursun çok tanıdıksın ama maalesef arkadaş çevren iyi değil.
MUTLAKA YASAMASANIZDA GÖRMENİZ GEREKEN BİR ŞEHİR
Doğruya doğru, siz de hayli neşeli birisiniz. Sıkıntıya fazla gelemeyen, eğlenmeyi seven… Haliyle monoton bir yaşamı olan, hele kendini hiçe sayan biriyle yaşayamazsınız. Size hayattan her an zevk almayı bilen, olumlu, güler yüzlü bir eş lazım. Bununla birlikte sevgi dolu ve sıcakkanlı da olsun. Böyle birinin arada bir tembellik, yeri geldiğinde bencillik yapmasına göz yumabilirsiniz. Keyfi tembelliğe çevirme oranı arttığında hafiften bir ayar yaparsınız, olur biter... Size ve eşinize bol keyifli bir evlilik hayatı dileriz...
Tıpkı Azize gibi çok güçlü bir abla'sın çok fedakarsın ve çok eğlenceli birisin sen gerçek bir Azize'sin 🫶🏻🫶🏻🫶🏻
Karizmayım,yakısıklııym,kaliteliyim,ama futbolumu da oynarım.. biraz da çingenligim vardir diyorsan o sensin :)