Sen budder seven,eğlenceli,arkadaş canlısı,sempatik birisisin!Ve squidlerden ölesiye nefret ediyorsun.
Havalı olmayı seviyorsun, biraz da kendini beğenmiş birisin.Ama arkadaşların için her zaman sadıksın.Onları yüz üstü bırakmıyorsun.Böyle devam et ;)
Fanatik koyu gs lisin takımına aşıksın aynı böyle devam et
Sıradansın ama gelişebilirsin maden kaz tarım yap vb.
Çünkü İlgi Bekleyen Hayvanlara Bakabilecek En İyi Kişilerdensin.
Çok hızlı ve yerdeki şeyleri hep eline alan birisin.
Deadlox sun o kadar hızlı ve şasırtıcısı hızda tek rakibin Bajan Canadian ve saçlarını da düzelttir.
Sen İyi Kalpli Güzel Bir Kızsın.Müzik Kulağın Çok İyi...
Mal gibi dolaşırsın saldırıya uğrayınca kaçarsın
Serbest oyuncusun dostum . Ama XBOX ' da oynamanı tavsiye ederim
En çok Mabel (Meybıl)'a benziyorsun. Tam bir enerji bombasısın... Sende bitmek tükenmek bilmeyen bir neşe var. Eğlence ve çılgınlık senin göbek adın. Bazen aşırıya kaçıp şapşi olabiliyorsun. Buna karşın maceraları seversin (eğlenceli olduğu sürece)...Ayrıca şapşiliğine rağmen fikir üretmekte üstüne yok. Şakacı olsan da doğru olanı yapmaktan çekinmezsin. Kendini ifade etme konusunda hiçbir sıkıntın yok... Ama senin en çok eğlendiğin şey dostlarınla geçirdiğin zamandır.