Sen minhoyu bias yapmak için yaratılmışsın(saçma oldu sdklmnsjjk)bundakikadan sonra senin için uygun olan bias bence minho.Sen de onun gibi güzel/yakışıklısın aynı zamanda karizman var sana ayrı bir hava katıyo.Bence bu nedenle biasın minho olmalığğ😉
Skz üyeleri tarafından ideal olarak görünüyor olup olmaması
Çok yakışıklısın ve grup üyelerine yakınsın iyi kalpli ve değer bilen birisin ve çok iyi dans ediyorsun