Enerjisi fazla olan birisin çoğu zaman kötü anıların olmuş
Hayir nie sorguluon?!Anaissin işte uzatma
En çok Wendy (Vendi)'ye benziyorsun. Fazlasıyla sakin birisin. Bazen çok üşengeç ve "vurdum duymaz" olabiliyorsun... Güleryüzlüsün ama çabucak küplere binebilirsin. Yine de dostlarınla vakit geçirmek seni mutlu eden şeylerden birisi...
Gumball senin en iyi arkadaşın azda olsa zekisin hiperaftik ve komiksin
Çok tatlısın. Herkes seni sever. Bazıları sevmez ama sen insanların ne dediklerini umursamazsın.
Aniden birinin önüne çıkmayı ve intikam almayı özelliklede manyaklığı seviyorsun ve biraz da pisikopatsın ve korkunç
İçine kapanık masum bir tavşansın ve dünyanın zalimliğinden arkadaşlarını korumaya çalışıyorsun... Geçmişteki yaşadığın acıları unutmak için gitar çalıyorsun ve Freddy'le flört etmeye çalışıyorsun :D Aynı zamanda agresif ve çabuk sinirlenen birisisin.
Sen nazik, arkadaş canlısı ve yardımsever birisin. Sakin ve düşüncelisin, ama arkadaşlarını her zaman ön planda tutarsın. Seninle vakit geçirmek hem rahatlatıcı hem keyifli!