Tebrikler! Sen tam bir okeokeoke'sin! yaşıtlarına göre fazla olgun, fazla hümanist, aileci, kendi dışında herkesi düşünen.
Senin ruh eşin minnie çok tatlı ve samimisin yeri geldiğinde havalı ve soğuk birisin ilişkide baskınsın
Çok yakışıklısın ve grup üyelerine yakınsın iyi kalpli ve değer bilen birisin ve çok iyi dans ediyorsun
Sizi mutlu edicek kişinin adı büyük ihtimalle Suat olucak...Sakinliği, refahı ve sorunsuz bir hayatı aradığınız söyliyebiliriz.
Sizi seven kişinin baş harfi D çevrenizde ki D'lere dikkat edin.
Sen iyi insansın ama insanların genelde pek kafa dengi değilsin. Senin gerçekten değer verilecek kişiyi ve teşekkür edilecek yeri bilen insanlara ihtiyacın var!
Tam Seungmin'in ideal tipisin! Yoksa sen de mi onun gibi evine uçak çarptığı halde okula gittin? Siz ikiniz de bunu yapabilecek kadar umursamazsınız!
Sen tam bir Blablabla'sın! Utangaç,zarif,arkadaş canlısı
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗
Sen olgun bir insansın. İnsanları anlayabiliyorsun ve ayrıca çok iyi bir dinleyicisin. Hayata bakış açın bazen iyi, bazen ise kötü olabilir. Fakat sen sevilen değerli birisin.
Tebrikler manifest yasiniza ulasmissiniz yakinda tam bir zebani olabileceksiniz🥰 dunyanin en sacma testini cozmenize yol acan hayatinizdan dolayi size sabir dilerim