Hayatında sürekli inişler çıkışlar olacak.Niye hep ben diyeceksin ama bu sürekli kötü şeyler yaşayacaksın anlamına gelmiyor.Sende bunun farkına varıp hep umutla güzel günler bekleyeceksin eğer çok sabırlı davranırsan her konuda mutluluk seni bekliyor ama çok karmaşık bir hayatın olduğu için sen bu mutluluğun tadını tam olarak alamayabilirsin...
Sen kişilik olarak orta halli birisin... Sanki biraz da kararsızsın... Yanılıyor muyum?? Hayatın ortasında duraklamak istercesine bir halin var... Derhal bu istekten kurtul! Hayat herşeye rağmen devam edebilmek demektir! Bu tavırlarınla birilerini üzüyor olabilirsin, haberin olsun? Kimseye yük olmamalısın, buna hakkın yok... Kilo gibi dış güzellikle iilgili durumları da azıcık takıyor gibisin... Sana şişko ol demiyorum! Ama kafana takmaya değmez! Hayat çok güzel... Durma devam et!