Acı da gelse damağa saflıktan yanasınız. Karışımları sevmiyorsunuz. Sadelik en büyük özelliğiniz. Bu anlamıyla klasiklere yakışır bir tarafınız var. Aynı zamanda pahalı zevklerin insanısınız. En güzeli, en sahiciyi, en eskiyi bulup çıkarmak ve edinmekte üstünüze yok. Aşkta da savaşta da denenmiş ve başarıya ulaşacağından emin olduğunuz stratejilere güveniyorsunuz. Oyunlar, oyuncular size göre değil. Hayatı ciddiye alıyorsunuz. Onu o acı tadıyla da seviyor ve kutsuyorsunuz. Olduğundan başka şekillerde görünmek için bin dereden su getirenlere katlanamıyorsunuz. Hakiki bir hayatı tam olarak iliklerinizde hissederek yaşıyorsunuz… Bildiğiniz yoldan dönmeyin, siz tam bir yol göstericisiniz…
Hayatında sürekli inişler çıkışlar olacak.Niye hep ben diyeceksin ama bu sürekli kötü şeyler yaşayacaksın anlamına gelmiyor.Sende bunun farkına varıp hep umutla güzel günler bekleyeceksin eğer çok sabırlı davranırsan her konuda mutluluk seni bekliyor ama çok karmaşık bir hayatın olduğu için sen bu mutluluğun tadını tam olarak alamayabilirsin...
Sen normal dışı gözükmene ramen çoğu sakin insandan daha iyisin biraz agresif ve erkekler için fazla zor ve tehlikelisin ama sevdinmi tam seversin gerçi bunu pek belli edemezsin yalan falan da sölemezsin ama bazen çekilmez olduğun için insanların kalbinide kırarsın ama sana kızamazlar