Cok hiperaktifsin sesinin desibelini kontrol etmekte zorluk cekiyo olabilirsin sakaci kafa dengi ama cekilmez birisin
Demek sebnem hoca ciktin ya...sen bu ulkenin aydinlik yuzusun evlad..ogrencilerinin ders disindada bilincli insanlar olmasi icin elinden geleni yapan adamin dibisin...tebrikler..
Faruk hoca emekli olunca gezileri sen duzenle
La oglum çok hagharet ederim.Lpg yi ben buldum.Bi gun antalyadan yuze yuze kıbrısa gittim.Sallaaa