İlişkide baskınsın, onun güvenliğini istiyorsun, sert bi o kadarda yumusakşın
Ömrün uzun ve güçlüsün doğru kullanırsan cazibelisinde böyle devam BÜYÜLEYİCİSİN
Hayatta her seyin farkındasın ama bazen kötüLük ve iyiLik arasında geL gitLer yasıyorsun unutma iyiLer her zaman kazanır umarım iyiLigi secersin x)
Kendiniz çok fazla üzmeyin, ne yazık ki size karşı pek bir şey hissetmiyor. Sizinle ilgili detayları hatırlamıyor yani onun hayatının merkezinde değilsiniz. Siz de bunları göz önüne alarak davranın ve zamansız bir ayrılığa hazırlıklı olun.
Siz gönülsüz bir kölesiniz. Ama bunun suçlusu sizsiniz. Bunda iki faktör rol oynuyor: Birincisi, o kadar hayat tembelisiniz ki... Herhangi bir konuda itiraz etmeye bile mecaliniz yok. İkincisi ise daha da önemli: Hayır diyemiyorsunuz. Sonuçta hiç istemediğiniz şeyleri yaparken buluyorsunuz kendinizi.
Evleneceğiniz kişinin ismi M harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Utangac ve sevimlisiniz. tanimadiginiz insanlarla konuşmayi sevmez ama arkadaşarinizla herşeyi paylaşabilirsiniz. arkadaş seciminde oldukca dikkatlisiniz. sevilen birisiniz.
Neşeli, enerjik ve hareketli yapısıyla dikkat çeker, fakat bir o kadar da kararsızdır ve sürekli fikir değiştirir Pratik, akıllı ve çekicidir. Fakat anlamak çok zordur. Çünkü sürekli bir değişkenlik içerisindedir.Tezcanlıdır ve hareketli yaşamayı sever.
Malesef kendini aşık zannediyorsun yada kendini öyle şartlamışsın ama o doğru kişi değil ve malesef aşık değilsin.
Kore'nin algılarına uymuyorsun, ama bu çirkin olduğun anlamına gelmez. Eminim başka ülkelerde güzelliğin istenen bir güzelliktir!
Çok sıcak ve sempatiksİn; herkesle ilgilisin. İnsanların problemlerini dinliyor, çözümler bulmaya çalışıyorsun. Eğer birinin yardımına ihtiyacı olduğunu düşünürsen, en kötü günün de olsa sahnede sadece sen oluyor ve elinden gelenin en iyisini yapmaktan hiç çekinmiyorsun. Ama dünyayı kurtaramayacağını da unutmamalısın.
Güzellikten daha çekici ne var şu dünyada? İktidar mı? Güç mü? Para mı? Hiç biri, insanın içini eriten güzelliğin cazibesiyle yarışamaz. Güzellik, en pahalı mücevherlerden daha hızlı, daha doğrudan, daha sıkı bağlar insanı kendine. Büyüler, kendisinin dışındaki her şeyi görünmez kılar. Siz işte böyle bir etki bırakıyorsunuz insanlarda. Yalnızca dış güzelliğiniz değil, içinizin güzelliğiyle de tamamlıyorsunuz manzarayı. Pek çok insan sizinle olmaya doyamıyor.
Bu biraz kötü bir kişilik..Sen; tembel,sevilen ama pek sevmeyen,sinirli birisin..Sanırım Squidward ile ruh ikizisiniz..
Ama olsun ben yine de sana ikinci aşamanın linkini vereceğim. Katılıp katılmamak senin elinde... Adresi browser'ınıza yapıştırınız. http://www.facebook.com/apps/application.php?id=24061775281
Sizin beklediginiz yakinlarinizda aradiginiz hayatinizin aski aslinda sizden cok ama cok uzaklarda.Sadece birgun kavusmayi ve sizin onu bulmanizi bekliyor.Umudunuzu sakin kaybetmeyin sonucunda hayatta kazanabileceginiz ve beraber yasayabileceginiz mutluluklar otesinde bir ask var.Bizce buna deger.Sizde bunun degerini bilin ve arayisinizdan ugraslarinizdan vazgecmeyin...
6. hissiniz güçlü ama siz onu gözardı ediyorsunuz. Oysa bu özelliğinizden yararlanabilirsiniz. Uyanır uyanmaz rüyalarınızı hatırlamaya ve yorumlamaya çalışın. Başucunuza mutlaka kalem kağıt koyun ve rüyanızı yazın. Hayat sizin için çok daha kolay olacak. İnanın buna değer!
Helal sana.. Sanırım küçükken otla falan beslendin... Sonuçlar gayet iyi..
Ela Gözlüler: Ela gözlü insanların, sezgileri son derece kuvvetli. Yumuşak başlı ve anlayışlı olan ela gözlüler, gururlarına aşırı düşkünler ve gururları incindiğinde ne olursa olsun asla affetmiyorlar...
Yazıkkk... sen insanları korkutmayı kendine prensip etmiş bi kişisin
Esrarengiz birisiniz. Ne zaman nasil davranacaginiz pek belli olmuyor. Çoğu şeyden ilk sizin haberiniz oluyor. Bu yuzden cok ilgi goruyorsunuz.
Artık onla beraber romantik bir etüt salonunda ders çalışırsınız:D
Heryerde sakinliğini koruyan yapın var.etrafindakiler seviyo5r seni
Ne güzel işte zeka seviyen 5.sınıfı geçmiş bişiler var sende =)
Psikolojik destek verecek profesyonel bir meslek sahibi olabilirsiniz.
Dünyada ışık saçan bir insan gibisin aydınlığınla belki karalığa bile gölge düşüruyorsun.....
Doğa olaylarını kontrol edebilirsin tıpkı benjamin gibi
Sen ileride çok çirkin olucaksın,sana bakanların midelerini bılanıcak.
Jennie rap prensesisin. Onun gibi tatlı ve gülüşünüz güzel.
Sen tam bir Moana'sın cesur,maceracı ve iyilik seversin.Ayrıca çok güçlü ve özgüvenli bir kadınsın!
Tebrikler! Sen tam bir okeokeoke'sin! yaşıtlarına göre fazla olgun, fazla hümanist, aileci, kendi dışında herkesi düşünen.
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗