Vayy kimler gelmiş kimler biz de seni bekliyorduk..Sen Edward gibisin!! Bi gümüş volvo yakışır sana:) Ama şunu unutmaV mükemmel olmak zorunda değilsin.Herkes hata yapar bu yüzden en küçük yanlışında kendinden nefret etmeyi bırak. Kusursuz olmaya çalışma artık rahat bırak kendini, işte o zaman hakettiğin o özel insanı bulacaksın:)
Wooooow...!!! Öpüşmek ve öpüşme sanatı konusunda üstünüze yok. Sevgilinizi öperken onu nasıl bulutların üstüne çıkartabileceğinizi çok iyi biliyorsunuz. Sizinle her öpüşmesinden sonra kendine gelmek için zamana ihtiyacı oluyor ve her seferinde size bir kez daha aşık oluyor. Onu bir kez de bu testin sonucuna ortaklık ettiği için öpmelisiniz. :)
Sizi tarif edebilecek tek kelime budur. İş hayatınızda arkadaşlarınızın sizi kıskandıkları ve çekememeleri yüzünden sıkıntılar çekebilirsiniz ama fazla uzun sürmeden bitecektir, yeter ki biraz sabır gösterin bu zorluklar karşısında. Tatlı diliniz ve güzel sohbetiniz her ortamda kendini belli eder. Sevgiliniz size sahip olduğu için çok şanslı ve bunu size ilgisiyle belli ediyor. Siz daha fazla istiyor olabilirsiniz ama her gün öncekine göre fazlalaşıyor zaten. Hep kalbinizin sesini dinleyin. Yanınızda olan kişiyle ömürboyu mutlu, sıkıntısız bir birliktelik sizi bekliyor. Artık yüzünüzü asmak yok.
Siz ortami bulandiran Bira gibisiniz.Eglencenin dozunu ayarlamayi beceremiyorsunuz.Herseyin fazlasini istemekle kaybetmeyi bile bile seciyorsunuz.Kendinize ceki duzen vermenizin saati coktan geldide geciyor bile.Girdiginiz ortamlarda sevildiginizi unutmayin ama kendinizide kaybetmeyin..Neseniz daimi olsun.Aklinizda yerinde dursun ona sahip cikin...
Aslinda hayatinizin aski sizinle ayni mahallede yada sokakta ama siz bunun farkinda bile degilsiniz.Gozunuz hep uzaklarda yakinlara bakmak hic akliniza bile gelmemis.Bence gec olmadan bu firsati kacirmadan siz siz olun mahallenize yada oturdugunuz cevreye bir goz atin olmaz demeyin belkide olacak olan en guzel sey sizi orda bekliyor...
İnatçı,bildiğinden şaşmayan,dayanıklı ve istediğini en sonunda elde eden birisiniz. Bazen sizin için renkler ya beyaz ya da siyahtır ! Kıskanç, hatta kinci birisiniz. Hedefiniz her şeyde derinleşmek ve sonunda zirveye ulaşmaktır. Ama her şey olursa olur diye kabul edilemez o da başka tabi ! Siz başkalarının göremediği çok farklı ve gizli noktaları görebilirsiniz. Bunları birbiri ile bağdaştırıp başka boyutlar elde edebilirsiniz. Analiz etmek, araştırmak sizi farklı noktalara taşır. Asla elindeki ile yetinmeyen birisi olursunuz. Hangi konuyu ve hangi alanı seçerseniz seçin sonunda başarıyı yakalayacaksınız. zaten başarılı olmak isteği sizde tam bir hırs kasırgası şeklindedir. Ancak, bu kasırga terse dönüp size de zarar verebilir ! Kimsenin sizi geçmesine izin vermezsiniz. Zirvede kalmak sizin için çok önemlidir.
Büyük Zafer Lisesinin eski öğrencilerinden. Birinci sınıfta arkadaşlarıyla beraber bir öğretmeni hastanelik edince okuldan atılmış. Çok küçük yaşta çocuk esirgeme kurumuna bırakılmış. Arkadaşlarıyla serserilik yapıyor. Oktay ve arkadaşlarından önce lisenin etrafındaki düzen ondan sorulurken, bu durumun değişmesiyle Oktay ve çetesine savaş açmaya başlıyor. İçten içe okuldaki öğrencilik yıllarını özlüyor.
Aslında göründüğünüz gibi değilsiniz gerektiğinde SOĞUKKANLILIĞINIZI KORUSANIZDA İÇTEN İÇE duygularınızı yaşayan ve bunu pek sık belli edemeyenlerdensiniz!!!! Çok iyi empati kurabilir ve duyarlısınızdır!!!!!Ancak biraz daha duygularınızı dışarı vurmalı ve pollyanna cılığı oynamamalısınız!!!!