Kendine güven konusunda sorun yok. İnsanlar önderlik ve ilham için size güveniyorlar. Muhtemelen, yine de, bazı kesim sizin kendini beğenmiş ve ezici olduğunu düşünüyor. Doğru söylemek gerekirse egonuz epey fazla. Siz de şahsi olarak sizi öldürmeyen şeyin sizi güçlendireceğini düşünüyorsunuz. Ancak Goethe’nin ifadeleriyle “İstenilen herşeyi yapmak için insan kendini olduğundan daha iyi görmelidir"
Kendine güvenen, hareketli ve enerjik yapısıyla toplum içinde fark edilir. Otoriterdir ve otorite kurmaktan keyif alır. Dik başlıdır ve hata yaptığında bunu kabul etmek istemez ve bencil davranışlar sergiler.Özgürlüğüne fazlasıyla düşkündür. Dostları ve arkadaşları için yapmayacağı şey yoktur
Siyah Renkleri çok seviyorsun.Ama renkli elbiselerde giyiyorsun ve eminim bunlar sana çok yakışıyordur.Zımbalı, pullu, yırtık, salaş... Her türlü denim ceketi her türlü tarzda kullanabiliyorsun.Şortlarada bayılıyorsun.büyük küpeler, sallanan kolyeler, gösterişli yüzükler ve tabii ki şapkalar. Bu tür aksesuarlara resmen aşıksın. Belki Bir Lovatıc'sin Belkide ADM ama şunu söylemeliyimki tarzın tamamen Demi'ye Ait.