Sen koç burcu gibisin inatçı, sabırsız, gıcık, sinirli, tehlikelisin ama çok eğlenceli, tutkulu, iyimser bir ateş burcusun
Çok fazla gülüyorsun ,böyle devam edersen 10 yıl sonra gülmekten öleceksin !
Yardımsever,cesur,zeki,akıllı ve aynı zamanda telefon düşkünüsün
Melek Gibi Bir İnsansın.İçin Dışın Bir.Doğruluksa Doğruluk Güvenilirlikse Güvenilirlik Hepsi Sende Toplanmış.Fazla Söze Gerek Yok Elme Yememen Dileğiyle Cennet'e Hoş Geldin. (Not:HavValara Dikkat...)
Uysallık genel olarak iyi bir kişilik örneğidir tabiki aşırıya kaçmamak şartıyla bu kişiler çevrelerince sevilir. Ancak fazla uysal olmasıyla beraber bazı şeylerden taviz vermesi kaçınılmaz olur.
Hiç bir işte içten davranmayıp hayatı sürekli erteleyenlerdensiniz...belki de hayatın getirdiği yorgunluklardan ötürü isteksiz ve sevimsiz görünebiliorsunuz!!!!canlı ve eğlenceli olmayı genellikle iyi beceremeyenlerdensiniz!!!Acilen hayatı yaşamaya ihtiyacınız var!!!!!
Sizi seven kişinin baş harfi A çevrenizde ki A'lara dikkat edin.
Favori rengi mavidir.Sari saclari ve mavi gozleri ile essiz bir guzellige sahiptir.Prensesinizde umariz size yakisan karakter olmustur...
"Sen ateşsin çünkü kararlısın ve riskli şeyler deneyecek kadar dikkafalısın sen kızdırıldığında etrafına zarar veriyorsun. Sivri dilli birisin. Dışa dönük bir yapın var. Konuşkan ve samimi bir insansın."