Sen Ha-ri'sin. Cesur ve güçlüsün. Bilmesende çok hayranın var. Sevdiklerine çok değer veriyorsun.
Spor yapmayı seviyorsun. Matematiği sevmiyorsun ama çooook şirinsin :D :D
Sen V'nin kızısın. Onun için bütün herşeyden daha kıymetli ve değerlisin. Aranızdaki bağ o kadar güçlü ki ikinizde birbirinizden bir saniye bile ayrılamıyorsunuz.
Çok cesursun ön planda olmayı seversin ailen ve arkadaşların senin için için çok önemli .
Sen hem havalı hem de karışık bir insansın. Her şekilde her yerde kendini duyurmak istiyorsun. Ama bir şekilde senin bu saçma hallerini sevenler oluyo.
En sevdiğin renk siyah dıştan aşko kuşko içten ise kendi olan birisi sen her zaman kendin ol kimse seni üzemez yok sa karşılarında jennie yi bulurlar
Arkadaşlarını seven eğlenceli birisin. Daha çok hareketli müzikler dinlemeyi seversin
Sen kesinlikle V'nin ruh eşisin.Böyle devam edersen V sana kapılabilir dikkatli ol...
Walt Disneyin kahve rengi gozlu ve sacli en guzel prenseslerinin basinda kendisi yer alir.Her zaman masumlugu ve temiz kalpli olusu kendisini ve guzelligini olumsuz kilmistir...
Sen tıpkı petito gibi tatlısın.Çevrendekiler sana bu isimle hitap ediyor.Özellikle sevgilin sana petito demeye bayılıyor.Birazcık kıskançsın ve Tehlikelisin.İntikam duygun fazlasıyla gelişmiş.Unutmuş affetmiş gibi görünsende içindeki nefretini kimse tahmin edemez o yüzden sana melek yüzlü şeytan demek lazım.Ayrıca hislerin inanılmaz derece kuvvetli bu yüzden çevrendekiler sana medyum diyebilir.Bakışların Kesinlikle öldürücü ve korkunçtur.
Lisamız gibi danslarda çok başarılısın. Tayland Güzeli.
Taeyeon gibi bebek,Jessica gibi biraz soğuk,Hyoyeon gibi tatlı,Tiffany gibi sevimli,Yuri gibi karizma,Yoona gibi sıcakkanlı,Sooyoung gibi güzel,Sunny gibi eğlenceli ve Seohyun gibi cool birisin.
Suları,dereleri,denizleri,gölleri,barajları,göletleri kısacası su ile ilgili olan her şeyi seviorsn.
Jimin olmak çok doğal bir duygudur. Herkes Jimin olabilir. :D <3 (Ponçik Jimin <3)
Estrella, mitolojide aşkta beklenmedik şans getiren deniz kızlarının yani Ondin'lerin prensesidir. Doğduğunuz zaman, bu peri kulağınıza şunları fısıldar: Her zaman küllerinden yeniden doğan Phoenix yani Anka kuşu gibi güçlü olacaksınız Hayattan büyük zevk alacaksınız Hayatın gizemli yanlarını çözeceksiniz Sezgileriniz size rehberlik edecek Dağları yerinden oynatacak kadar güçlü olacaksınız
Senin grubun exo dostluğun ne demek olduğunu iyi bilen,mutluluğun anlamısın...
Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...
Seni seven kişinin adı s ile başlıyor acaba kim düşün bakalım
Kendisi çok hoştur yaw <3 (Biasım olur kendisi)
Tatlı kahraman senin biasın bunu kabul et benziyosunuz