Büyük ihtimalle bulutların üzerindesiniz. Belli ki ilişkinizde herşey yolunda, hayatınızın erkeğini/kadınını bulduğunuzu düşünüyorsunuz. Böyle düşünmekte çok da haksız sayılmazsınız, çünkü hayatınızdaki kişi sizi gerçekten mutlu ediyor, hayata çok daha güzel ve olumlu bir perspektiften bakmanızı sağlıyor. Herşey gelecekte aynı şekilde devam edebilir de etmeyebilir de. Aranızdaki ilişkinin yoğunluğu azalmaya başladığında boşluğa düşmemek için şimdiden önlem almalısınız. Hayatınıza sevgiliniz dışında başka insanların da girmesine, başka uğraşlar edinmeye, kısacası hayatınızı bir birey olarak yaşamaya özen göstermelisiniz. Siz kendi kişisel dünyanızı renklendirmeye başladığınızda ilişkiniz daha da renklenecektir.
Sizinle olmak rahatlatıcı, güven verici, huzurlu... Tanıyor, biliyor, sizinle ilgili her şeyi beğeniyor. Daha iyi bir seçeneği yok. Tutkuyla, arzuyla değil; paylaştığınız hayat tarzıyla, sosyal ilişkilerinizle, ilgi alanlarınızla bağlısınız birbirinize. İlişkide mantıklı olmak süper şahane bir şeydir. Fakat dikkat etmeniz gereken bir mesele var. Mantığa dayanan ilişkilerde zaman zaman gerçek duygular gizli kalabilir. Böyle bir ilişkiyi sonsuza kadar sürdürmek mümkün olmayabilir. Birbirinize daha açık olmaya çalışın: Göreceksiniz ilişkinizin ısısı artacak.
'Sizin için en doğru seçenek olmasa bile iyi bir aşık olacağı kesin! Zaman ilerledikçe birbirinizi yakından tanımanız ve yaşadıklarınızdan edindiğiniz tecrübeler bu ilişkinin geleceğini tayin edecektir. Aşk yaşamaktan evliliği kastetmediğimizi düşünecek olursanız, bu durumda bu kişi ile aşk yaşamamanız için bir sebep görmüyoruz. Ama şunu da biliyoruz ki her zaman daha iyi bir seçenek için arayışınız sürecektir... Olsun olsun o da iyidir... :)'
Siz aski uyumu ve herseyi ile mukemmel yasayip paylasan nadir insanlardansiniz.Bu uyumunuz sizi bir omur mutlu ve mesut etmek icin yeter de artar bile.Hem siz onu hemde o sizi cok iyi anliyor.Ve aranizda neredeyse sorun olmuyor hicbir konuda.Bunun degerini bilin.Ve bu uyuma sakin golge dusurmeyin...Mutluluklar...
Romatizmin kalbi Paris’te atıyor, sizin kalbiniz ise Paris’te atıyor, çünkü siz romantik bir “Paris”siniz. Aşkın, romantizmin, duygusallığın olmadığı bir dünya sizin için bir anlam ifade etmiyor. Her ne yaparsanız yapın aşkla yaparsınız; işinize aşkla sarılırsınız, en basit akşam yemeğini bile aşkla yaparsınız, işin içinde aşk yoksa “ben de yokum” diyenlerdensiniz. Siz ne yaparsanız yapın içinde aşk olduğundan dolayı herkesi büyülersiniz. Elinizin değdiği her yemek başka bir tat kazanır, ucundan kenarından bulaştığınız bir iş çok sayıda insanı büyüler. O yüzden kendine has tılsımı olan bir romantik olarak Paris’te kendinizi bulursunuz. Paris de sizde kendini bulur.
Siz ruh ikiziniz ile zaten tanışmışsınız.Bu kişi ister hayatınızda çok önemli bir role sahip olsun, ister sadece tanışmakla kaldığınız herhangi biri olsun, onu ilk gördüğünüz zaman hissettiğiniz o garip duyguyu anımsamanız gerekir. Belki sizin için basit bir tanışma olarak kalmış olabilir ama emin olun çok geçmeden o kişinin sizin ruh ikiziniz olduğunu farkedeceksiniz. Bir şekilde; ya tesadüfen yine bir araya geldiğiniz bir ortamda; aynı anda aynı cümleye başlamak gibi, aynı anda aynı yiyeceğe uzanmak gibi ufak ama garip tesadüfler yaşayarak kafanızda bir kıvılcım çakacak bu tür ufak ve garip tesadüfler sizi bir şekilde birbirinize yakınlaştıracak. Kısacası zaten halihazırda tanışmış olduğunuz ruh ikizinizin kim olduğunu zamanla anlayacaksınız.
Yaptigin hataLardan pi$manLik duymuyor, ke$ke demiyorsun. Dogru yoLdasin. Cünkü sende biLiyorsun pi$manLigin ve ke$keLerin hic bir$eyi degi$tirmeyecegini.. Tam aksine bunLardan kendine ders cikarip, düz yürüyosun.. Aferriiin sana hep böyLe oL.!
Belki farkında değilsiniz ama altıncı hisleriniz çok kuvvetli ve yaşamınızı kolaylaştırıyor. Neden her zaman doğru arkadaşlıklar kurduğunuzu ve hep en kazançlı işleri bulduğunuzu sanıyorsunuz? Bu, kesinlikle şans değil. Rüyalarınıza önem verin, çünkü beyniniz ipuçlarını rüya ile veriyor.