Kafa dengisin ve baya sosyalsın gırdıgın ortama nese sacıyosun bırınden red yersen o kaybettı kafasındasın genelde fazla takmıyorsun ınsanları
Mal gibi dolaşırsın saldırıya uğrayınca kaçarsın
En çok Wendy (Vendi)'ye benziyorsun. Fazlasıyla sakin birisin. Bazen çok üşengeç ve "vurdum duymaz" olabiliyorsun... Güleryüzlüsün ama çabucak küplere binebilirsin. Yine de dostlarınla vakit geçirmek seni mutlu eden şeylerden birisi...
Sen bizim Mina' mız gibi toplum içinde genellikle sessizsin ama uyum sağlamayı biliyorsun💖
Siz, her daim efendisiniz. Herkese kendiniz kabul ettirmede inanılmaz bir beceriniz var. Yalnız kendinizi mi? Düşüncelerinizi, eleştirilerinizi ve önerilerinizi de. Çünkü öyle kılı kırk yaran, öyle mükemmeliyetçisiniz ki, her şeyin en iyisini en doğrusunu bildiğinize inanıyorlar.
Evleneceğiniz kişinin ismi K harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Bazen kendini mutLu hissedip bazende dünyanın en karamsar insanı oLabiLiyosun. Etrafına güLücükLer saçıp mutLu izLenimi verdiğinde biLe zihnini daima meşguL eden sorunLar yaratıyosun. Her şeyi oLduğu gibi kabuLLenmek bazen mutLu oLmanın tek yoLu..
SEN KESİNLİKLE JİSOO TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Çok tatlı birisin,çevrende ki herkes için en iyisini istersin.Çok fazla arkadaşın var💄
KıskançLığın kırıntısı biLE yok sende. bu, iyi niyet ve kendine oLan güvenden kaynakLanıyor. Her şeyi oLduğu gibi kabuLLeniyor ve kimseyi sorguLamıyosun. asLnda iLişkiLerde biraz kıskançLık hoş oLabiLir. dozunu kaçırmadan kıskanmak aşkı tetikLeyebiLir.
Hangi skz üyesinin ideal tipi olduğunu öğrenmek
Kendine önem veren, Hanımefendi, Sadık birisin
Sen Niki'sin. Arkadaş grubunda bazen en çocuk ruhlu bazen de en olgun davranan kişisin. Bu özelliğin gruba neşe katıyor.
Sen sanırım yeni bir A.RM.Y sin daha üyelerin muhteşemliğini tam kavrayamamışsın o yüzden tam bir oppacı değilsin ama bence zaman geçtikçe onlara daha fazla ilgi göstereceksin.
Insanları yönlendirmesiniçok iyi biliyorsun. Onlara öncülük etmeyi, onların yolunu açmayı çok seversin. Gerçekten Lider olmak için doğmuşsun! izin ver sana tacını takayım.
Sen tilki kadar kurnazsın...!Sen bir tilkisin..!
Kendi halinde takılan,huzur dolu,resim yapmayı seven arkadaş ortamı orta olan ve çok bağlandığın bir kankan var
Sen Han Seo- jun gibi yakışıklı ama kısmeti kapalı birisin.
Genelde İnsanlar seni uzaktan görünce duygusuz diyebilir ama yakından tanıyanlar senin ne kadar cana yakın olduğunu bilir ve ayrıca sevdiklerini fazla önemsiyorsun kedi bağımlısısın not-BU SADECE SEORİ OLABİLİR
Liderci bir ruhun var, insanlara önem veriyorsun, sen yunjinle ruh ikizisin!
İnsanlar sizi canlı çekici ve her zaman eğlenceli birisi olarak görürler. Çoğu zaman ilginin odağındasınızdır ama aşırıya kaçmayacak kadar da dengeli bir karakteriniz var. Çevreniz sizi onları neşelendiren, rahatlatan ve anlayışlı biri olarak tanırlar.
Melek gibi çocuksun. Kıskanmazsın, huysuz değilsin, kimseye zararın yok!
Sen iyi kalplisin. Çoğu zaman insanları anlar, onları teselli eden taraf sen olursun. Ve inan bana bu özelliğin çok seviliyor. Ne dışa dönük, ne de içine kapanıksın, sen mükemmel birisin!
Yunjin gibi korkusuz bir fearnot sın adeta idol olmak için doğmuşsun
Sen bir ACE'sin! Genel olarak vokalin ve yüksek notaların mükemmel, rap konusunda da yeteneğin var. Dansta gelişmişsin ve visuallerin harika! Aynı zamanda insanlara moral verme konusunda çok iyisin...
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
Sen aslında misafirsin bu sene zekan 8.sınıf zekası biraz tembel yerine göre haylaz birisin=)
Kore'nin algılarına uymuyorsun, ama bu çirkin olduğun anlamına gelmez. Eminim başka ülkelerde güzelliğin istenen bir güzelliktir!
Grubun pozitifi,eğlencelisi ve birazda agresifisin. gruptakiler için herşeyi yapabilirsin bi nevi grubun annesi/babası gibisin.
Leeseo! Sen grubun bebeğisin. Sana anne gibi bakabilirler. Bazenleri kendini garip hissetmen normal ama gruba verdiğin enerjiyi düşün, fighting!
Sizi seven kişinin baş harfi H çevrenizde ki H'lere dikkat edin.
Sen çok havai bi tipsin. xD Eğlenmeyi , gezip tozmayı , kafana ne eserse yapmayı çok seviyorsun. İnsanların hakkında ne düşündüğü umrunda değil. Ama insanlar da senin bu durumunu benimsemiş görünüyor. Herkesi kendine hayran bırakıyorsun.
Senin beynin erkek. Ama kız olabilirsin normalde. :D
Herkese karşı samimi duruyorsun ama aslında içinde bilmedikleri bir aslan yatıyor. Senin en iyisini bulmana gerek yok çünkü sen zaten en iyisisin
HAKSIZLIĞA DAYANAMIYORSUN. SEVDİĞİN BİRŞEYİN SADECE SENİN OLMASINI İSTİYORSUN. BAZEN BU HIRÇINLIKLARIN SANA BÜYÜK SORUNLAR AÇABİLİYOR. AMA YİNE DE EN SEVİLEN SEN OLUYORSUN...
Aşırı iyimsersin,kendine güvenin tam fakat bazı kişiler senin bu iyimserlik yönünü kötü kullanmak isteyebilir.Bu çok normaldir çünkü senin gibi insanlar çok nadir bulunur.Ne kadar iyimser olsanda kendini korumayı bilmelisin.Sana iyi şanslar.
Silahın Taramalı Eşini ve Çocuğunu Öldüreceksin
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗
Sen aynı Tan Sağtürk gibisin kıskanç,sevimli,inatçı birisin.Ama nanaya (Evrim Akın) çok soğuk davranıyorsun!Öyle yapma o seni o halinle beğeniyo zaten!Biraz Değişmelisin!:(
Tıpkı o da seni deliler gibi seviyor.bence artık ona açılma vaktin geldi.büyük aşkınla sana mutluluklar
Eğlenceli ve Nazik birisisin bu Gruba uyabilirsin !
İyisin Bence Bu Çalışmayla Bütün Tr Şarkıları Ezberlersin
Sen Winter sın hırslı ve iyisin her zaman en iyisini bilirsin
Senin ruh eşin minnie çok tatlı ve samimisin yeri geldiğinde havalı ve soğuk birisin ilişkide baskınsın