Not: Wonyi seviorum
Sen de bizim tavşanımız Nayeon' umuz gibi kendini seviyorsun💖
Grubunda abla rolunu taşırsın öncelegin kendin degil insanları mutlu etmektir bu yüzden senin ikizim Yujin!
Leeseo! Sen grubun bebeğisin. Sana anne gibi bakabilirler. Bazenleri kendini garip hissetmen normal ama gruba verdiğin enerjiyi düşün, fighting!
SEN KESİNLİKLE ROSÉ TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Kişisine göre içedönük ya da dışadönük olabiliyorsun,çok güzlü yönlerin var.Çok havalı birisin🎸