Sen Luna’sın . Herşeyi farklı bakıyorsun ve hayal gücün çok güçlü
Popüler olmak için çabalayıp duruyorsun,ama sonunda bunun çok da gerekli olmadığını anlıyorsun.Çevrende seni olduğun gibi seven insanlar var.Yeteneklisin,akıllısın,başarılısın ve güvenilirsin.
Sen Biraz Bir K-Pop Fanısın Fakat Kendini Bu Konularda Geliştirirsdn İyi Bir Fan Olabilirsin.
Sen çok tembelsin sorumluluk alamıyorsun**kendine çeki düzen verr
Sesin çok güzel eğer şarkı söylemeyi sevmiyorsan bile soylemelisin
Daima gülümsersin!Seni kimse asla üzemez.Sana yakışanda bu.
Kendi halinde takılan,müzik dinlemeyi çok seven,hayvanları seven,y2k tarzı bir kız
Rose çıktı sen sevimli iyimser ve çok sevimlisin güzellik:)