İçinde aşka dair bir hisler var. ama hala gerçek aşkını bulmuş değilsin. ve peşinden koştuğun gerçek aşk gelip seni kendi bulacak. (umarım pişman olmazsın :) zuhahahaha)
Genel olarak dengesiz bir yapın yok ancak zaman zaman dengesiz tavırlar sergiliyorsun.anlık kontrolsüzlüklerin ufak problemler dengeni bozabiliyor..kontrol mekanizmanı geliştirmelisin..
Senin durumun icler acisi romantiklik adina hic bise yok.Ya kendini degistirmen gerek yada bu felsefeyi.Ama yinede umudunu yitirme olamayacak sey degil onemli olan icindeki insani harekete gecirmek devami zaten mutlaka gelir...