Çünkü sende'de kocaman bir asi yürek var.. Çünkü sende bu dünyanın aykırı insanlarındansın.. Çünkü sende haksızlığa asla diyenlerdensin.. Sende saygı duyulacak bir insansın.. Çünkü sen BEŞİKTAŞ'lısın!!!
Evet seni seviyor ama ne derece seviyor onu söylemek zor. Ne kadar sevdiğini öğrenmek istiyorsan ona güven o zaman seni nekadar sevdiğini anlayıcaksın :)
Testimize gore evlilik suanda size pek yakin degil.Ama umudunuzu kaybetmeyin mutlaka o guzel gun gelecektir.Dogru kisiyi ve zamani yasayip buldugunuz anda mutluluk sizinde kapinizi calacaktir...
Toplumun çok küçük bir kısmı bu grupta yer alır bu kişiler birbirlerini öyle severler ki hayat sadece onlar için "o" kişiden ibarettir. Biraz tehlikeli olmasıyla beraber yaşanabilecek en güzel duygudur.
Hızı ve adam çalımlamayı seven takımda her zaman topun sende olmasını isteyen ama biraz da bencil de olsan bu takımda olmazsa olmaz kişilerdensin sana bu iki ismi yakıştırıyorum...
Zor koşulları siz belirleyin yeter araziyi takmaz 4 çekerlerden