RAW ın en iyi güreşçilerindensin lakabın herkesin bildiği gibi THE GAME hayranların bi hayli çok ama hepsi Nigh Of Champions da yenildiğin için üzgün ama sen hep sevileceksin!!şuan Shawn Michalesle DX grununda maçlara çıkıyorsun!!!!
Tam bir realistsin. Olayları olduğu gibi görüyorsun. Ayrıntıları kaçırmama ve olayların iç yüzünü görme yeteneğin akıllı kararlar almana yardımcı oluyor. Böylece acı çekmeyi de önlemiş oluyorsun.
Psikolojik sorunların olabilir.Cenaze marşını seviyorsun.Birisi sana kötü bir hareket yaparsa o zaman onun vay haline!Bitirici hareketin tombstone piledriver pin.Senin adıııın Mark William Calaway yani kısacası The Undertaker.