Sen bir ölüsün. Sigara dumanıyla bezenmiş bir ölü.
Dürüst ve bazende korkuları olan birisisin ve düşmanların olabilir sadece dikkatli ol derim.
Vayyy genclik atesi hea normaldir bu sehirde cıkman geceler geceler akar gider geceler ehüxD
Sen "Operatöre Bağlanıyorsunuz" kitabının vibe'ını veriyorsun. Mizah seviyen hayran olunacak kadar yüksek. Tatlısın, komiksin, eğlenceli ve deli dolusun. Hayatı seviyorsun.
Hem güçlü hem sakarsın ama güzelliğin gözden kaçmıyor aşko
Güzel,çekici ve alımlı.. ama herşeyden önemlisi fedakar. sevdikleri için aşkından,hayatndan vazgeçebilir.. gururludur ve gururu herşeyin üstünde gelir.. ve gerçek aşkı için yıllarca beklemesi gereksede bekler!!
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗
İnsanlara Yardım Ediyorsun Ve Bunu Yapmayı Seviyorsun...
Sen güneşi Söndürmem Gerek kitabisin! Disadonuk birisin. Ve biraz da üzgünsün de. Çoğu zamanını kitap okuyarak ve müzik dinleyerek geçiriyorsun. Ve emin birini seversen iyi seversin.
İğrenç birisin. Bela açmak senin işin. Her mutlu anı mahvedersin.
Adalet adalet adalet. Bir suç kralı ile evlenmek güzel bir fikir olur dimi Eftal. Mesela Tugay
Sen Helinsin, sevdiğin kişiler için kendini feda edebilirsin. Herkesin kolaylıkla sevebileceği birisin, sevdiklerine bağlısın, zekisin ve grubun kalbisin...
Korkak gibi gözüksende içinde aslanlar yatıyor kimsenin haberi yok devam et kızım
Sen gerçekten mükemmel bir insansın. Bakış açın hep iyi sonuçlara yol açıyor. Tugay gibi şefkatli birisin. Ama bazen çok dikkatli olman gerekebilir çünkü seni masum gözüken insanlar kandırabilir. Hayallerinin peşinden koş, asla pes etme...
Aslında bu insanlar kendilerini idare ettirmek konusunda isteksizdirler. Bir kötü yönleri de her yerde sırlarini açıklamalarıdır
Sen sürekli bela okuyan, sakar, patavatsız, yüzsüz ve bensin ve Alaz Altuğ'a takıntılısın.
Sen Beyaz Leke kitabından Eftalya Atalar'sın! Sende avukat olma potansiyeli olduğunu seziyorum
"Sen Dae-ho 388 numarasın. Korkak, masum ama gerektiğinde öfkelenip cesaretlenebilen bir yapın var."
Sen masum ama yanlişlığın tam ortasına düşmüş birisin aşkından ayrılmamak için
Cesursun,ama sevdiğin kişinin elinden alınmasını ve kimliğinin ortaya cıkmasından korkuyorsun.
Ünlüsün, herkes tarafından sevilirsin(çoğunluk olarak:)kararsızsın azimlisin insanlara ümit aşılarsın
Çok komiksin ve duygusal yardım sever birisin birine yardım etmeden duramıyosun ve espirilerin yüzünden bazen başına bela açıyosun be :D
cesur,zeki,inanılmaz,ciddiyeti yüksek bazen de merinet gibi sakar olabiliyorsun
Akın kadar zeki,arkadaşlarını seven koruyan bir kişiliksin.
En çok Wendy (Vendi)'ye benziyorsun. Fazlasıyla sakin birisin. Bazen çok üşengeç ve "vurdum duymaz" olabiliyorsun... Güleryüzlüsün ama çabucak küplere binebilirsin. Yine de dostlarınla vakit geçirmek seni mutlu eden şeylerden birisi...