Sen iyi insansın ama insanların genelde pek kafa dengi değilsin. Senin gerçekten değer verilecek kişiyi ve teşekkür edilecek yeri bilen insanlara ihtiyacın var!
Çok üşengeçsin ve olsa nefes almaya bile üşenirsin
Özensiz değilsin kendine bakıyorsun ama abartmıyorsun süslü değilsin ama yakıştırıyorsun spor da klasikte giyinir tatlı kız olurum diyenlerdensin.
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗
Şirin ve yakışıklısın güzel bir yüze sahipsin ama bunun ardında kalın bir sesin var ve istediğin zaman inceltebiliyorsun iyi dans ediyorsun