Sen Batman karakterisin..Paranı daha iyi hizmet için harcıyorsun..Zekan olsaydı :D :D bunu iyilik için harcardın..Kendi hayatın umrunda değil fakat başkalarının hayatını çok önemsiyorsun..
Test
Yaklaştın tatlım olsun buna da şükür :D
Kendine seni kollayan bir adam bulmuşsun adıda Trıple H.
Sen RKOnun sahibisin yani randy orton.
Sende onun gibi esneksin
Messi gibi futbolu seven bir insansın özellikle serbet vuruşların çok güzel
HAYIR
Swanton Bomb