EN MASUM SENSİN. UYSALSIN. HER KONUDA HERŞEYE UYUYORSUN. ÇOĞU KİŞİ SANA DEĞER VERİYOR. VERMEYENLER İSE SENİN MASUMLUĞUNU , AKILLIĞINI KISKANIYOR. AMA BAZI KONULARDA FAZLA SESİZ KALIYORSUN. KENDİNİ İFADE EDEMEMEN SENİN İÇİN HİÇ İYİ OLMAYABİLİR.
Çünkü; espri yeteneğim dorukta. Herkes beni ve esprilerimi sever. Alın size bir espri daha: Kibariye'ye sormuşlar; MTV izler misin diye. O'da cevap vermiş em TV izlerim em de RADYO dinlerim. Ha ha ha di mi?