Hatta nush ile bile uslanmazsın ki sana kötek lazım.Ailenize uzun zamandır ilk kez sevinç ve şaşkınlığı bir arada yaşatıyorsunuz. Haftasonunuzu tam istediğiniz gibi değerlendiremeyişiniz, yarın kötü bir güne başlamanıza neden olabilir. Gözleri aşka gülen taze söğüt dalı gibisiniz. Hayat dolu ve bir o kadar kırılgan. Kop gel günahlarından, öptüm yanahlarından.
Güya sinsi sinsi bakınan, sinsi sinsi yürüyen, sinsi sinsi planlar kurup o sevimsiz sarı kuşu mideye indirmeye çalışan gayet salak ama müthiş sevimli siyah beyaz kedicik. Kırmızı burnunu ısırasım gelir sık sık. Bir de 'öksürük tıksırıp hapşuruk höksürük hıksırık' şeklinde uydurma bi öksürmesi vardır ki, hastasıyım...
Şuan WWE de deilsin uyuşturucu evinde CM Punk tarafından yakalıp polis tarafından tutuklandın ama ocakda aramızdasın. WWE de seni The Iceman ve Wolverine olarak bilenlerde de var hayranların çok giyim tarzın muhteşem ve en büyük düşmanın CM Punk ile Edge!!!Bu arada sen Smacdownda güreşiosun!(BU ARADA BENİM FAVORİ GÜREŞÇİMSİN)