Sana şimdiye kadar nasıl dayandı anlayamıyorum...Onu çok sıkıyorsun.Fazla soru sorum yavşaklık ediyosun...Kendini sevdiriyorum sanıyorsun ama yavaş yavaş ondan soğutuyorsun.Etrafındakileri biraz unutmuş durumdasın.Onlara dikkat et çünkü ileride onlara ihtiyacın olucak...
Bu kan grubu taşıyan herkes gücü, dayanıklılığı, kendine güveni, cesareti, sezgiyi ve Allah vergisi bir iyimserliği genetik hafızalarında taşırlar. Melodik mizaç özelliğine sahiptirler. Bunlar yaşamın tadını en iyi çıkaran, dünya nimetlerinden en geniş biçimde yararlanan kişilerdir. Hayati bir melodi gibi yaşar ve kavrarlar. İçinde bulundukları ortama çok iyi uyum gösterirler. Tüm insanlarla ve bütün varlıklarla anlaşırlar. Onlara ters düşmeden, olumlu ilişkiler kurmayı başararak yaşarlar. Bu engin uyum düzeni içinde, önlerine sunulan olanaklardan rahatlıkla yararlanırlar. Amaçladıkları sonuca, büyük uğraşlara kalkışmadan, kolayca ulaşırlar. Onların bu başarılarındaki en büyük etken, dış dünyayla, sudaki hidrojenle oksijen gibi uyumlu olmalarıdır. Modaya, havaya, zamana hemen uyuverirler. Herhangi birine çok değişik ve ters gelebilecek bir ortam düşünelim. Onlar bu ortam içinde dağılıp şaşırmaz, ürküp sinmez, bir köşeye çekilip donup kalmazlar. Hemen uyum gösterirler. Sivri ve uç düşünceleri, aykırı fikir ve eğilimleri yoktur. Sağlıklı bir bünye ve iyimserlikle desteklenmiş liderlik özellikleri (güç, etki, güvenirlik) ve başarı için gerekli güdüler size kalan 0 grubu mirasıdır.0 Grubu Kadını Mutfak masraflarından kısarak kendine hoş elbiseler alır. Çocukları biraz ele avuca geldiğinde hemen çalışma hayatına dönmek, toplumdaki yerini almak ister. Yemek yapmakla fazla uğraşmak istemez. Pratik yemekleri tercih eder. 0 Grubu Erkeği Aşık olduğu zaman birlikte olduğu kadını çok kıskanır. Kalabalığı sevmez. Son derece hareketli, çalışkan ve hırslıdır. Sevgilisine veya eşine sık sık hediye almayı sever.
Becerileri ve ağır zırhlarıyla savaşçılar yakın dövüş konusunda büyük rol oynarlar. Güçlerini kuvvetli fiziksel yapılarındanve dengeli zihinsel yapılarından alırlar. Seçtikleri özelliğe göre çift el silahlarıyla rakiplerini yıkıma uğratabilir veya kılıç ve kalkanlarını beceriyle kullanarak kendilerini savunabilirler.
Olum bu adi ustunde...43 sene sonra aramizda olmayacaksiniz buna uzulmedik degil.Ama elden gelen bisey yok.Bu kalan yillarinizi doya doya mesut sekilde gecirmeye bakin yoksa olum saatiniz geldiginizde keske diyeceginiz bir cok sey geride kalcak.Aklinizda olan seyleri biran once yapmaya koyulun....
Size çok çalışan bir tip diyemeyiz fakat okadar tembelde değilsiniz arası bişey sınava bir ay öncesinden değilde 4-5 gün önceden çalışmaya başlıyorsunuz arada sırada ödevleriniz aksıyor olabilir ve notlarınız 85-90 falan oluyor veya bazen daha fazla derslere katılımınızda normal sayılır kısacası siz normal bir tip siniz
Şuan WWE de deilsin uyuşturucu evinde CM Punk tarafından yakalıp polis tarafından tutuklandın ama ocakda aramızdasın. WWE de seni The Iceman ve Wolverine olarak bilenlerde de var hayranların çok giyim tarzın muhteşem ve en büyük düşmanın CM Punk ile Edge!!!Bu arada sen Smacdownda güreşiosun!(BU ARADA BENİM FAVORİ GÜREŞÇİMSİN)
Herşey Spor/Sanat a olan yatkınlığınızı değerlendirebilmeye kalmış durumda dostum daha ne bekliyorsun sen yeteneklerinle doğmuşsun tek yapman gereken sahneye adımını atmak veeee şhow başlasın demek aslında şimdiden arkadaşların senden imzalı bi foto almaları gerek gelecekte çok karizma eder :)))