Sen satanist sin dostum görüşlerim boyle .
Sevgilini sevdiğinden emin olmalısın,onun sevgisi veya sen ona olan ilişkin yanlış...
KıskançLığın kırıntısı biLE yok sende. bu, iyi niyet ve kendine oLan güvenden kaynakLanıyor. Her şeyi oLduğu gibi kabuLLeniyor ve kimseyi sorguLamıyosun. asLnda iLişkiLerde biraz kıskançLık hoş oLabiLir. dozunu kaçırmadan kıskanmak aşkı tetikLeyebiLir.
Evet seni seviyor ama ne derece seviyor onu söylemek zor. Ne kadar sevdiğini öğrenmek istiyorsan ona güven o zaman seni nekadar sevdiğini anlayıcaksın :)
Sen çok doğayı sever tropikal yiyecekleri seversin hayvan. Dostusun ve dizi izlemeyi sever sin pek saf olsanda olayların çabuk çözersin
Ok knk ayn knk oylemi knk nasi yapiliyomus knk yarramiye knk malsin knk sevilmiyosun knk
Sana asik oldum mukemmelsin zevklerinde cok guzel ya goktenmi indin
Büyüyünce harika biri olucağından hiç şüpen olmasın
Sevgi önce *ben* yerine *sen* diyebiLmek; kendinden önce onu, onun mutLuLugunu dü$ünebiLmektir. Onun yaninda huzur buLmak, güven duymak; her ne oLursa oLsun yaninda oLacagini, seni sevegegini biLerek `kendin´ oLmaktir. Sevgi a$k gibi geLip gecici degiL kaLicidir.. Senin hisettiginde SevGi.!
Ruh ikiziniz çok eski çağlarda yaşamış ve hayata veda etmiş birisi, ya siz dünyaya biraz geç geldiniz yada o erken... Seyrettiğiniz tarihi filmlerde, dolaştığınız tarihi mekanlarda hissettiğiniz o garip duygu bu yüzdendir. Çünkü sizin bir parçanız yani, ruh ikiziniz o dönemlere tanıklık etmiş. Çevrenizdeki kişilerin size herşeyi biliyormuşsunuz gibi davranmalarında, size akıl danışmalarında ruh ikizinizin size kattığı bilgece duruşun da çok etkisi var.
Sizi seven kişinin baş harfi D çevrenizde ki D'lere dikkat edin.
Siz, aile kurumunun en sadık üyelerindensiniz. Sizin için, aile çok önemli. Aile, mutluluğun kaynağı, insan türünün doğal yaşam ortamı… Seçeceğiniz eş de, sizin gibi olur. Evine, eşine ve çocuklarına düşkün, düzenli yaşamayı seven biri. Üstelik yardımcı, ilgili ve fedakâr da. Bırakın gözü dışarıda olmayı, evine ve eşine o kadar bağlı ki dışarıdayken dahi aklı hep sizinle.... Onunla evlenmenizin sebebi ise hayat yolunda yanınızda sadık bir dost istemeniz. Tabii çocuklarınız için iyi bir ebeveyn olacağından da eminsiniz. Mutluluklar dileriz…
Evleneceğiniz kişinin ismi E harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Teshis: Yeryuzu onceki enkarnasyonunuzda bir kadindiniz.Bugunku Amerika civarinda biryerlerde 800 civarinda dogdunuz.Bir Kizilderiliydiniz.
Siz ortama sicaklik katan sarap gibisiniz.Eglenmeyi seviyor hatta eglendiriyorsunuzda.Her zaman her yerde sicakliginizla seviliyor ve kendinizi sevdirtiyorsunuz.Eglenme soz konusu oldugunda hayattan kesiliyorsunuz adeta.Bu size yakisiyor.Neseniz daimi olsun.Tadini cikarin.
Anlaşılıyor ki, ona sadece aşık olduğunu söylemek yetersiz kalacaktır. Herşeyinizle ona bağlanmışsınız, o sizin hayatınızın anlamı olmuş. Burada dikkatli olmanızı öneririz. Teşhisiniz: KARA SEVDA!
Evet yerine göre Kötü birisin ... kanın da var biraz ...
Harikasın tam gözde bi insansın cnm:()