"Sen Gi-hun 456 numarasın. Kararlı, azimli, ruhunda intikam ateşi olan zeki bir karaktersin."
Biraz sessiz olsanda aynı zamanda çok cesuraun. Çok iyi laf sokarsın ve çok da güzelsindir. Herkes senin peşinden koşar.
Sen bu kişiye takmış durumdasın yani bırak takma sana başkası yok mu sanki =}
Hayata karşı azıcık ilgisiz gibisin. Derdin, sadece kendi dramın. Oysa çevrene karşı şefkatli olmak seni daha mutlu edecek. Unutma, herkesin ilgiye, sevgiye İhtiyacı vardır. İnsanları dinle ve onların sorunlarıyla ilgilen; başkalarına yardımcı olmaya çalış. Zaman İçinde karşılığını fazlasıyla bulduğunu göreceksin.
Sevgilini sevdiğinden emin olmalısın,onun sevgisi veya sen ona olan ilişkin yanlış...
HAKSIZLIĞA DAYANAMIYORSUN. SEVDİĞİN BİRŞEYİN SADECE SENİN OLMASINI İSTİYORSUN. BAZEN BU HIRÇINLIKLARIN SANA BÜYÜK SORUNLAR AÇABİLİYOR. AMA YİNE DE EN SEVİLEN SEN OLUYORSUN...
Sen çok saf bir insansın. Herkese inanıyor ve guveniyosun hemen. Biraz dikkatli ol senin bu iyi niyetini kullanan çok pislik var.
Stay olalı fazla olmadı sanırım.. Sorun değil her şeyi doğru bilmek zorunda değilsin. Biraz daha ilgilenmeni öneririm. Seviliyorsun^^
Sen Ju-kyung gibi şanslı ve herkesi peşinden koşturabilecek birisin.
OLDUKÇA SAVAŞÇI RUHLU,GÜÇLÜ VE FEDAKARSIN.İNSANLAR CANINI YAKARSA ONLARIN CANINI DA ALIRSIN.