Bu sonucu aldığına göre sevgilini gerçekten tanımıyorsun demektir. Bu sonuç bize bielikte geçirdiğiniz zamanlarda sevgilini tanımaya yönelik hiçbir şey yapmadığını göstermekte.Bizce bundan sonrasında birbirinizin duyguları hakkında daha fazla konuşun