Sen Ahuzar'sın çünkü inatin herkese değil sana karşı olanlara, zarifsin ve nerede duracağını bilirsin. Kendine zarar gelse umursamaz ama sevdiklerine zarar gelirse karşındaki kişinin haddini bildirirsin. Öfkeli bir kişisin.
Sen Sedef Yankı Sarmaşık'sın. Kendi kafan göre takılıyorsunuz ve insanların ne dediğini hiç umursamıyorsun, eğlencelisin, arkadaşlığa önem veriyorsun onlar için her türlü fedakarlığı yapabilirsin. Sana tamda Alaz Altuğ Sipahi gibi biri yakışır.
Arkadaşların ve sevdiğin kıza çok bağlısın onlar için canını verebilirsin, aynı zamanda güçlü birisinde popüler birisi olduğunda kesin!
Sen Beyaz Leke kitabından Eftalya Atalar'sın! Sende avukat olma potansiyeli olduğunu seziyorum
ÜLKENİZ VE MİLLETİNİZ UĞRUNDA GEREKTİĞİNDE ÖLÜR VE ÖLDÜRÜRSÜNÜZ,KİTLERE HAKİM BİR LİDERSİNİZ İNSANLARIN SİZE OLAN SAYGISI GÖZLE GÖRÜLECEK DERECE TAM BİR LİDERİN ÖZELLİKLERİ ONUN İÇİNDE SİZ GENERAL OLMALISINIZ.