İş çevreye gelince ne yapacağınızı biliyorsunuz.(en azından çoğu zaman!) ve elinizden geleni yapıyorsunuz-aferin!!Şimdi sıra onların birer çevre dostu olması için arkadaşlarınıza yardım etmekte!
EN MASUM SENSİN. UYSALSIN. HER KONUDA HERŞEYE UYUYORSUN. ÇOĞU KİŞİ SANA DEĞER VERİYOR. VERMEYENLER İSE SENİN MASUMLUĞUNU , AKILLIĞINI KISKANIYOR. AMA BAZI KONULARDA FAZLA SESİZ KALIYORSUN. KENDİNİ İFADE EDEMEMEN SENİN İÇİN HİÇ İYİ OLMAYABİLİR.
Çok mutlusun. O kadar mutlusun ki gülücüklerinle çevrene neşe saçıyorsun. En kötü anlarda bile bir gülücük suratından hiç eksik olmuyor. Hayata hep pozitif bakıyorsun (e bu da mutluluğun bir getirisi...) .
Sen Cinderella sın gelmiş geçmiş en güzel prenses.Yüksek standartların var ve zorla baş etmeyi biliyorsun.Rüyalarını gerçekleştirmek için fedakarlık etmekten kaçınmazsın.Prensin köşe başında.
Çünkü sende'de kocaman bir asi yürek var.. Çünkü sende bu dünyanın aykırı insanlarındansın.. Çünkü sende haksızlığa asla diyenlerdensin.. Sende saygı duyulacak bir insansın.. Çünkü sen BEŞİKTAŞ'lısın!!!