Siz aradığınız kişinin iç güzelliğine çok önem veriyorsunuz... Sizin için dış güzellik sadece iç güzelliğin bir yansıması. Sizin gibi, aklı başında mantıklı, doğru, dürüst, güvenilir, nerde nasıl davranacağını bilen bir kişi istiyorsunuz...Sizi etkilemek isteyen kişinin dürüst akıllı mantıklı bir insan olması yeterli ;)
Güzellikten daha çekici ne var şu dünyada? İktidar mı? Güç mü? Para mı? Hiç biri, insanın içini eriten güzelliğin cazibesiyle yarışamaz. Güzellik, en pahalı mücevherlerden daha hızlı, daha doğrudan, daha sıkı bağlar insanı kendine. Büyüler, kendisinin dışındaki her şeyi görünmez kılar. Siz işte böyle bir etki bırakıyorsunuz insanlarda. Yalnızca dış güzelliğiniz değil, içinizin güzelliğiyle de tamamlıyorsunuz manzarayı. Pek çok insan sizinle olmaya doyamıyor.