Sana jeongin'i taniyosun denilebilir. İyi guzel taniyosunama birkac eksik var. İnternetten arastir derim
Bir Koreli kadar iyisin.Korece biliyomusun??Bence Kore'ye Git :)
Sen mükemmel bir stay sin
Sen Felix'i çok yakından takip ediyorsun,tebrikler !
Çünki herkezin bildiği gibi felixin skzoo hayvanı civciv
O biraz fazla üstüne gitme sen zararlı çıkarsın (kasıkların ağrır)
Jennie gibi parlıyordu çok güzelsin ve enerjik tatlı birisine benziyorsun kendi değerini bil💚
Sen felix'i çok iyi taniyorsun
Sen gerçekten Felix'i iyi tanıyorsun.Onun hakkında çok bilinmesik şeyleri bile bildin.Gerçekten harikasın😍
Sanırım başka biaslısın yada yenisin olsun daha iyileri olucak
Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Seni bebeği gibi görecek,seni her halinle sevenbilecek birine ihtiyacın var işte Chan!
En iyi si sensin korelimi eniyisimi sen neysen osun sjsjjsjs
Grubun Maknae'si ile evlenmelisin! Çocuk ruhlu olman ve etrafa neşe,sevgi saçman insanları mutlu ediyor. Duygusallıüınız size ayrı bir tatlılık katıyor ve bu sizi seven insanlar için iyi bir şey. Maknae olsa(nız) bile olgun bir görünüşünüz var...
Sen insanlarla samimi olmaya çalışıyorsun ama ne fayda! Seni dışlayabilirler ama sen pes etmeyeceksin! Güvenebileceğin ve arkandan bıçaklamayacak bir dost aramaya devam et sevgili Jeongin!
Bu gerçekten çok iyi sen Jisung'a çok benziyorsun küçük sincap
Eğlenceli ve Azcık da olsa kıskanç birisin, insanlar seni seviyor.Gerçekten bir Felix.
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!
Sen testi geçtin idol olmak için uygunsun çalışmaya devam et
Sen bir STAY olmalısın değil mi
Eğlenceli ve Nazik birisisin bu Gruba uyabilirsin !
Sen en iyi staysin gerçekten skzyi çok ama çok iyi tanıyorsun adeta skz üyesi gibisin
Sen Unnie'mizsin. Onun gibi harika bir ablasın.
Stay olmak her zaman bir ayrıcalıktır ve sen mükemmel birisin. Umarım SKZ senin için her zaman umut ışığı olur. Seviliyorsun^^
Evet güzelsi ama çok değil kendine biraz daha bakmalı ve daha güzel giyinmelisin. Bu seni dünyanın en güzel kızı bile yapabilir. Çünkü çirkin kız yoktur her kız güzeldir tabi kendine bakarsa.
Biraz daha stray kids ile ilgili bilgi edinmen lazım
Sen Felixin!!!!! Şimdi çoooook mutlu oldun değil mi?!
Çok yakışıklısın ve grup üyelerine yakınsın iyi kalpli ve değer bilen birisin ve çok iyi dans ediyorsun
Oraya çok gitmek istiyosun senin hayalin koreye gitmek
Naber büyük fan tanışmaya ne dersin kpop’ı uzun süredir biliyo gibisin ve bu konu hakkında çok fazla bilgiye sahipsin
Çıtı pıtı birisin . Çok titiz ve kibarsın. Çikolataya hastasın :D
SEN KESİNLİKLE ROSÉ TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Kişisine göre içedönük ya da dışadönük olabiliyorsun,çok güzlü yönlerin var.Çok havalı birisin🎸
Çok tatlı ve nazik olduğundan herkes seni küçümsüyor. Fakat fırsatçı erkekler sana aşık olduğu için seni delirtiyorlar sakın onlara gıcık olma. Ama kendini korumayı bilmelisin!🤭🤭
Güzel vicudun ,tatlı tavırların ve sarif görünümün jopon algısına çok uyuyor!
Ohaaa tam changbinliksin
Kalın bir sese sahip aslında sesini hem kalın hem ince yapabiliyor Rap’da ve vokalde bu sebep den dolayı çok iyi dansınada hiç kimse bir şey diyemez
Oha Felix’in kardeşi falan mısın? Felix’i çok iyi tanıyorsun. Aynı Felix gibi utangaç nazik ve sevimli birisin.
Gerçekten çok iyi fikirlerin var ve düşünceli birisin. Etrafındakilere yardımcı olabiliyosun.
Doğa olaylarını kontrol edebilirsin tıpkı benjamin gibi
Ferahlatıcı bir renktir. Zekaya yöneliktir ve mutlulukla iyiimser olmayı simgeler.
Siz lider olmak icin dogmuşsunuz. sozunu dinleten, dedigini yaptiran birisiniz. kararli tavirlariniz cevrenizdekileri etkiliyor. insanlarin arkadaş olmak isteyebilicegi birisiniz.
Aşkı kovalamazsın fakat gelirsede geri tepmezsin.Senin için aşk ön planda değil.Olsa güzel olur.Olmasa da yokluğunu farketmezsin.
Aslında bu insanlar kendilerini idare ettirmek konusunda isteksizdirler. Bir kötü yönleri de her yerde sırlarini açıklamalarıdır
Sen bu kişiye takmış durumdasın yani bırak takma sana başkası yok mu sanki =}
Çılgın ortamların insanısın. Her zaman midende içki içecek yer var. Sert içki pek sevmiyorsun. Bazen yalnız başına bir bar köşesinde, bazen de eş dost ile eğlenerek; sonuna kadar bira içmek senin yaşamının önemli bir parçası.
Sizi seven kişinin baş harfi P çevrenizde ki P'lere dikkat edin.
Çok sıcak ve sempatiksİn; herkesle ilgilisin. İnsanların problemlerini dinliyor, çözümler bulmaya çalışıyorsun. Eğer birinin yardımına ihtiyacı olduğunu düşünürsen, en kötü günün de olsa sahnede sadece sen oluyor ve elinden gelenin en iyisini yapmaktan hiç çekinmiyorsun. Ama dünyayı kurtaramayacağını da unutmamalısın.
En sicak mevsimdir.Kuzey yarim kurede gunlerin en uzun oldugu gunden baslar,gece ve gunduzun esit olmasina kadar devam eder.Kuzey yarim kurede 22 Haziran ile 22 Eylul arasinda,guney yarim kurede ise 22 Aralik ile 21 Mart arasindadir...
Sessiz, sakin ve mağrur duruşuyla dikkat çeker. Gerçekçi ve otoriter bir tavrı vardır. Girdiği ortamlarda hal ve tavırlarıyla dikkati çeker. Hırslıdır ve düşlediği bir şeye ulaşmak için elinden geleni yapar. Alışkanlıklarına bağlıdır ve sadakatsizlikten hoşlanmaz.
Müzik dinlerim Dans ederim Film/Dizi izlerim Koşu/ Yürüyüş yaparım Şarkı söylerim Bilgisayar oyunu oynarım
Sen tam Bangchan gibi anne yüreklisin. Birlikte ne güzel anlaşırdınız kim bilir... Biasın Bangchan mıydı?