Sen çok sakar ve her zaman illa ki bi hata yapan birisin.İçe dönük ve platonik şekilde aşıksın🫶🏻
SEN KESİNLİKLE ROSÉ TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Kişisine göre içedönük ya da dışadönük olabiliyorsun,çok güzlü yönlerin var.Çok havalı birisin🎸
Sen işini çok sevdiğin gibi uyumayı çok seversin. Yürüyüş yapmaya bayılırsın. Çevrendekiler seni esprili ve çalışkan görse de yakın olduğun kişilere göre çok inatçı birisin. Bazen insanların duygularını anlamıyorsun ama gerektiğinde özür dilersin.
HARİKASIN , SÜPERSİN , HERKES SANA BAKMAKTAN GÖZLERİNİ ALAMIYOR , KARİZMATİKSİN sana diyecek bir şeyim yok harikasın sadece bunları diyebilirim kendini hep öv daha güzel olursun..
Minik Şehir'e yeni gelen süperstar'sın.Sweat Beat's da çalışıyorsun.Arkadaşların senin için şarkıdan daha önemlidir.
Sen Rainbow Dash’sin! Kendine güvenen, motorları ve yarış arabalarını seven, gitar çalmayı seven, erkeklerle içli dışlı olmayan, metal dinleyen, sadakatli birisin!
Çok tatlısın ve sahne adın dan oh olmalı bir çok idolle ilişkin olacak gibi görünüyor ama tepkilere karşıda çok dayanıklı olacağın da kesin idol lük hayatında başarılar dilerim