En çok Wendy (Vendi)'ye benziyorsun. Fazlasıyla sakin birisin. Bazen çok üşengeç ve "vurdum duymaz" olabiliyorsun... Güleryüzlüsün ama çabucak küplere binebilirsin. Yine de dostlarınla vakit geçirmek seni mutlu eden şeylerden birisi...
Kazuha gıbı aslında soğuk görünsende ıçten ıçe çok samimisindirr
Enerjik, dışa dönük ve pozitif birisin. Her zaman iyimser düşünürsün. Dans etmeyi seversin ve bunu çok güzel yaparsın. İnsanlar tarafından sen harika biri olarak görülüyorsun!
Sen Gaeul´sun! Arkadaş gruplarında abla rolündesin. Grupta neşeye ihtiyacı olan kişisin, merak etme grubun bebeği sana enerji verir
Sende RORA gibi enerjik ve dişadönüksün istediğini elde etmek için elinden geleni ardına koymazsın insanlar seni seviyor çünkü olduğun gibisin
İŞİN SONU HAKSIZLIK OLURSA BUNA KARŞI GELEMİYORSUN. BU DA SENİN GÖZDEN DÜŞMENE SEBEP OLUYOR. HER KÖTÜ YOLDA UMUDUNU KESİP GERİ DÖNÜYORSUN. SENİN İÇİN KARARLI VE AZİMLİ OLMAN İYİ OLACAKTIR.
Gururlu karaarlı cesur ve kuvvetlisin.SEn yağmur perisisin.Son derece enerjiksin.Spor yapamyı seviyorsun
Hepsinin özellikleri sende var. Aşk unnieleriizi çok seviyorsun
Çıtı pıtı birisin . Çok titiz ve kibarsın. Çikolataya hastasın :D
Eğer cevabın evet ise sen hyunjine çok güveniyor uzaakta bile olsa ona içten içe dertlerini anlatıyor ve fotokartları ile aşk yaşıyorsun .onun hakkında kötü birşey söylendiğinde hayır bu doğru değil yada başka cevaplarla savunuyorsun
Sen aşko kuşko falan değilsin. Üzerinde birazcık daha fazla çalışmalısın. Neyse Askom kendini üzme olumlu düşün ve negatif düşünceleri beyninden sil at. 😘💗
Sen Nam-ra'sın. Çok zeki ve güzelsin, Sessiz bir kişiliğin var ama etkileyici birisin. Aynı zamanda güçlüsün.