Sen bir Lisasın! Pozitif eğlenceli ve arkadaş canlılığını Dışarıdan belli ediyorsun! Hayallerinin peşinden koşan ve asla pes etmeyen birisin! Böyle devam et🎀🎀
Chika, sen chica'sın dürüst olmak gerekirse yemeğe düşkünsün birşey olduğunda hiç umursamaz ve yaptığın şeyi yapmaya devam edersin ve insanların işlerine burnunu sokmayı seversin
Sen Kaiser'sin! Şunu itiraf etmeliyiz ki egon fazlasıyla yerinde :) Ama yinede kendi iyiliğin için bile olsa kendini insanların yerine koyarsın. insanların bir şeyin imkansız olduğuna inandıkları anda vazgeçmeye programlandıklarına inanıyorsun