Sen tıpkı Eslem gibi birisin.Çok sevdiğin kişilere zarar gelirse,sende onlara zarar verirsin.Oldukça zekisin ve asla kendini ezdirmezsin.Her zaman en iyisini yaptığını düşünürsün ve öylede olur.
BTS'i tam olması gerektiği gibi tanıyorsun.
Çok komiksin ve duygusal yardım sever birisin birine yardım etmeden duramıyosun ve espirilerin yüzünden bazen başına bela açıyosun be :D
Tatlı kahraman senin biasın bunu kabul et benziyosunuz
Toplumun çok küçük bir kısmı bu grupta yer alır bu kişiler birbirlerini öyle severler ki hayat sadece onlar için "o" kişiden ibarettir. Biraz tehlikeli olmasıyla beraber yaşanabilecek en güzel duygudur.
Sen Defne'sin. Sen dünyanın en iyi arkadaşısın. Sen hikayedeki en güzel en sadık kimsenin arkasından iş çevirmeyen dürüst ve en iyi karaktersin. Sana Defne çıktıysa yukarıda dediklerim senin için de geçerli
Espri kabiliyetin gelişmiş. Ama çok espri yapıyorsun demiyorum. Arada sinirleniyorsun da. Çok tatlısın sen. Tebrikler!
TIPKI YANKI GİBİSİN DÜŞÜNEREK HARAKET EDEN,PLAN YAPTIYSA PLANININ ARKASINDA DURAN BİRİSİN
Sen sürekli bela okuyan, sakar, patavatsız, yüzsüz ve bensin ve Alaz Altuğ'a takıntılısın.
Ölmek isteyen fakat ölümden korkan birisin.
Tebrikler! Sen tam bir okeokeoke'sin! yaşıtlarına göre fazla olgun, fazla hümanist, aileci, kendi dışında herkesi düşünen.