Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...
Üçüncü Selim Istanbul'da dogdu. Sarayda çok güzel bir Sekilde yetistirildi. Edebiyata ve güzel yazi yazmaya çok merakli idi. Yazmis oldugu hat ve levhalardan bazilari cami ve türbelerde asilmistir.Arapça ve Farsça lisanlarina fevkalade vakifti. Çok merhametli ve nazik tabiatli idi.1793'de Nizam-i Cedid askeri teskilâti kuruldu.1798'de Napolyon'un Misir'a saldirmasiyla, Fransa ile savas basladi.Napolyon'a karsi meshur Akka müdafaasi yapildi.1807'de Kabakçi ihtilâli oldu. Bu ihtilâlle Üçüncü Selim tahttan indirildi. Bir sene sonra da 46 yasinda iken sehid edildi.
Bir önceki hayatınızda profesyonel olarak ya şarkı söylüyor yada bir enstrüman çalıyordunuz ama kesinlikle müzikle uğraşıyordunuz. Şu an müzikle uğraşmıyor olsanız bile müzik kulağınız çok iyi olmalı çünkü bir önceki hayatında bu kadar takdir toplayan bir müzisyen olarak şimdiki hayatınıza da bir yansıma olmuştur. Müzikteki yeteneğiniz konusunda hakketiğiniz kadar iyi yerlere gelemediniz ama gerçekten çok mutlu bir hayat sürdünüz. Türlü şanssızlıklar peşinizi bırakmadı fakat siz bunları umursamadınız çünkü müzik, hayatınızda olduğu sürece siz hep mutlu olmasını bildiniz. En büyük üzüntünüz erken yaşta eşinizi kaybetmek oldu fakat o kadar büyük bir aşk yaşadınız ki çocuklarınızla beraber ömrünüzün sonuna kadar eşinizin anısıyla yaşamayı tercih ettiniz.
Testimize gore mutluluk sizi ortalarda yakalayacak.Ama sonunda bu guzel duyguyu sizede tattiracak.Beklemeye degecek olan sey sizin omrunuzu paylasmaya sececek oldugunuz insansa ki bu o kisi,bu zaman sizi cok etkilemeyecektir.Nasil gectiginin farkina bile varmayacaksiniz buna eminiz...
Dilimiz pek varmıyor ama,siz ya nalbantsınız,ya usta bir marangoz,ya da ne bileyim örneğin,onu-bunu çarmıha germeye pek hevesli bir yurdum insanısınız.Yahu insaf,matkapla uğraşanlar çivisini çıkarmış tamam da,bırakın memleket yaralarını sarsın,acısını Nazım'ın şiirleri,Aziz Nesin Usta'nın nükteleri,Nasreddin Hoca'nın kıssaları-hisseleri alsın.Çivisini çakıcam diye,kafasına kafasına çivili odunla vurmakla olmaz ki bu iş!Dur hemşerim,yavaşşş,sakin,verin o odunu bize.Tamam,geçti!O çivi kaç para,biliyonuz mu peki?Milli servet,milli servet!Zaten,devletin çivisi deniz,çakmayan Deniz Gezmiş..Şşş tamam,sevmek zorunda değilsiniz,pardon!Fikir adamı,namuslu ve cesur çocuk ama,dii mii?..Buralarda,cesarete övgü yerine sövgü düzmek midir acep adet?Dostluk-kardeşlik varken,iyilik-güzellik varken,düşmanlığa ne hacet!..
Muhtemelen 80'lerin sonu 90'ların başı bir gençsin, yeri geliyor hala o 90'ların rüküş kıyafetlerini dolaptan çkartıp giyiyorsun. Apartman topuklarla dolaşmayı seviyor, önce hüpletip sonra gümletiyorsun. Sucu çocuk reklamından etkilenip çocukken su satmaya kalkışmış olman kuvvetle muhtemel fakat bu eylemin sonunda annen'den azarı yemiş ve evde dizini kırıp Tazmanya Canvarını izlemişsinidir.