<><a href="http://www.facebook.com/KimBakmisCell"> Kim Bakmış</a><> <a href="http://www.facebook.com/MsnSmileys"> Msn Smileys</a><> <a href="http://www.facebook.com/SuperKlip"> Klip</a><> <a href="http://www.facebook.com/SuperMp3"> Mp3</a><> <a href="http://apps.facebook.com/seedafcbf/"> Dna Aşk Testi</a>
Tanımadığınız birisinden çok büyük bir iyilik göreceksiniz. Parasal olarak çok iyi bir fırsat olabilir bu iyilik. Akrabalar içinde birisi sizin başarısız olduğunu düşünüyor ve yardım etmek istiyor. Fakat siz kendi yolunuzda zaten emin adımlarla ilerliyorsunuz. "R" harfli bir isim size bir kötülük yapacak. Dikkat edin. Kas spazmı olabilir.
Siz tembelin tekisiniz sınavlara çalıştığınız hiç yok sınavda kopya çekebilirseniz biraz not alabiliyorsunuz öğretmen bişey sorduğunda sürekli eğilip kaleminizi almaya çalışır gibi yapıyorsunuz notlarınız 40 50 60 nadiren 70olurgibi ve okulda olduğu kadar evdede çok tembelsiniz kıscası siz çok tembel birisiniz
Wooooow...!!! Öpüşmek ve öpüşme sanatı konusunda üstünüze yok. Sevgilinizi öperken onu nasıl bulutların üstüne çıkartabileceğinizi çok iyi biliyorsunuz. Sizinle her öpüşmesinden sonra kendine gelmek için zamana ihtiyacı oluyor ve her seferinde size bir kez daha aşık oluyor. Onu bir kez de bu testin sonucuna ortaklık ettiği için öpmelisiniz. :)
Ya Sen okuLa okuL için geLmioSnki xD akLn bşKa yerLerde senn..canım sıkLdı okLa gdiim ben..dyenLerdensn..okLdaki öğretmenLrn adını bLe bLdqn şüpheLi..asLnda okLda kendine bi yer edinmişSsn xD ama bunun farknda değLsn..sen en iyi bu araLar uğra bi okuLa.. xD
Yok kardeşim senin amacın okumak değil! Okulda karı kız peşinde misin nesin? Tabi bu laf erkekler için geçerli! Eğer kızsan kesin koca arıyorsun sende! Ayrca üniversite okuyorsan eğer nasıl ordasın şuan çözebilmiş durumda değilim! Kesin kopyadır yaa kesin! Ne diyim ben sana bilmiyorum ki! Yazık babanın parasına ya walla yazık! Giit Sanayide kendine bi iş bul ya! Bir yerden mesleğe başla sen! Demirci, tornacı, kaportacı falan...