Teshis: Yeryuzu onceki enkarnasyonunuzda bir kadindiniz.Bugunku Amerika civarinda biryerlerde 800 civarinda dogdunuz.Bir Kizilderiliydiniz.
Lay kadar tatlı , saf ve unutkansan , vay senin haline :D *-*
Eğlenceli ve Nazik birisisin bu Gruba uyabilirsin !
Sen hem havalı hem de karışık bir insansın. Her şekilde her yerde kendini duyurmak istiyorsun. Ama bir şekilde senin bu saçma hallerini sevenler oluyo.
Skz üyeleri tarafından ideal olarak görünüyor olup olmaması
Sen en iyi staysin gerçekten skzyi çok ama çok iyi tanıyorsun adeta skz üyesi gibisin
Iliskilerde daha baskin ve korumaci olan sin sevdigine zarar gelirse acimasiz herkese karsi kotu olsanda sevgiline karsi naif sin
Okesin , özgüvenlisin ama egolu degilsin calismadan basara biliyorsun zekisin derdini anlatmaktan hoslanmazsin ama baskalarini dinleyio tavsiye verebilirsin iyi birisin canim💗
Jennie rap prensesisin. Onun gibi tatlı ve gülüşünüz güzel.
Grubun pozitifi,eğlencelisi ve birazda agresifisin. gruptakiler için herşeyi yapabilirsin bi nevi grubun annesi/babası gibisin.
Biraz rahatına düşkünsün. Kendini olayların içine çok fazla sokmuyorsun. Her zaman küçük iyilikler yapmayı tercih ediyorsun. Bazen bîr arkadaşının problemini dinleyebiliyorsun. Haklısın, bu çoğu zaman yeterli olabilir. Ama kimi zaman insanlara karşı daha ilgili olup sorunların çözümü için çaba sarfetmen gerekebilir.
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
Sen ne güzel ne çirkinsin.Kimi sana güzel kimileri sana çirkin diyecek ilerde.
Sen lemin ho gibisin. romantik komedi dizilerin-filmlerine , aksiyon dizilerine-filmlerine bayılıyorsun. bir grubun liderisin.
Büyüksün ama küçük görünüyorsun herkesi seviyorsun kendini seksi buluyor ve diğer üyeler tarafından böyle düşünülüyorsun aynı zamanda mükemmel bir dansçısın.
Senin favori k-pop grubun Blackpink. Sende çok hareketli ama birazda üşengeçsin.
Sen aşk ve dostluk insanısın. Sırtından vurulduğunda hemen güvenini kaybediyorsun. Ama hemen de toparlanıp yeni insanlar arıyorsun. Sonuçta çivi çiviyi söker
Psikopatlığın seninle alakası bile yok tam anlamıyla bi peri gibisin insanlar seni çok seviyorlar
Jennie tam sana göre ikinizde çok güzelsiniz!Sende Jennie Gibi Rap Kraliçesinin Çaktırmayınn Jennie Benimde biasim
Siizinkisi bir aşk hikayesi. testin sonucuna göre çıkçaksınız o seni sevioo sen onu sevion arada da engeel yok..şunu söyleyebilirim küçük tartışmalar da olsa uzun yıllar bile çıkabilirsiniz...
Öğrenim hayatının sonunda İzmir'de çalışacaksın...
Sen tüm herkesin elde etmek isteyip de elde edemediği o yanan ve asla sönmeyen ateşsin. Senle oyun oynamaya gelmez. Sana yapılan hata karşındakine ölüm olarak dönecektir. İstediğin herkesi o cezbedici bakışların ile kandırabilirsin. Masumu çok iyi oynarsın fakat bunu yapma sebebin sadece amaçlarına ulaşabilmek için olacaktır. Yeri gelir o sahte gözyaşların ile karşındakinin sana olan nefretini bile yok edersin. Sen çok zengin ve güçlü olacaksın. Aferin ezdirme kendini.
Sanatı seven birisin.resim yapmak,enstrüman çalmak,film izlemek hobilerinin arasında.
Herşeye mani olursun ve şekerine dikkat et=)
Olumsuz beraberlik: Akrep, Yengeç burçlarıyla . İletişimde can yoldaşınız: Yay . Sizi en fazla kızdıran: Oğlak . Cinsellik, tutku iksiriniz(evlilik için ideal): Boğa ________ Sizi en çok anlayan: İkizler _
Bang Chan benim 😡 Eğer bu sonuç çıktıysa gece yatağının altından çıkıp seni ham yapıcam😏
Sen gayet tatlı ve samimi bir insansın. İnsanları cezbeden özelliğinde bu zaten! Herkese değer veriyorsun. Tabi bununda karşılığını alıyorsun.