Normal insanın görüpte kafayı yiyebileceği çok olay görebilirsin, Çok yaralanmış insan, Bir çok çatışma, Bir çok şehit görebilirsin. Allah yardımcın olsun
Ben ağır abiyimdir daldımmı tam dalarım . arkama bakmam direk girerim . ne kadar dayak yemişim beni ilgilendirmez ne kadar vurdugum beni ilgilendirir . hayatta kaçmam sonuna kadar dalarım sonunu kesinlikle düşünmem diyen bir tipte insansınız .
Çok güzel bir yaşam içindesin hayatta ne için var olduğunu biliyorsun hayatı yaşamayı bildiğin gibi ölümden sonrasını da düşünüyorsun. Doğru yoldasın... Aynen devam...