Jor-el:insanlar tarafından çoğu zmn dışlanıcaksın,,,bazen saygı görüceksin,,ama hep b1 eksiklik duyucaksın...insanlar canice şeyler yapar,,bn seni onlara huzur ve barış için gönderdim...istersem şimdi seni bağrıma basabilirim..ancak onların sana ihtiyacı var.unutma insanlar kendi kalplerinde çözebilicei konularda bile senden yardım isticeklerdir..