Özgün ve yaratıcı bir insansınız, ama biraz da uyumsuz ve huzursuz. Topluma renk katıyorsunuz. Aslında arıza çıkarmak bazen hoşunuza da gidiyor. Muhtemelen hayat şartları sizi bu hale getirdi. Olsun, ekolojik denge için size de ihtiyacımız var.
Siz öss ye çalışmak isteyen fakat bunu herseferinde erteleyen kişilerdensiniz.aslında çalıştığınız zaman neler yapabileceğinizi kendinizde biliyosunuz, biran önce çalışmaya başlarsanız iyi edersiniz.
Siz Sandysiniz! Hareket etmeyi,spor yapmayı özelliklede dövüşmeyi çok seviyorsunuz. Size tavsiyemiz bence tempoyu biraz düşürün yoksa bu gidişle birilerinin canı yanabilir... =)
Seri ve sertsin. Bazen aniden o kadar güçlü vurabilirsin ki bunun sen bile farkına varamazsın. Neyin ne olacağı pek belli değil gibi. Defansının az olması senin için eksi bir puan ama itemlerinle bunun üstesinden gelebilirsin.. :)