Stay olmak her zaman bir ayrıcalıktır ve sen mükemmel birisin. Umarım SKZ senin için her zaman umut ışığı olur. Seviliyorsun^^
Çok tatlısın gerçekten,pek temas sevmezsin diye düşünüyorum<33
Sen gayet tatlı ve samimi bir insansın. İnsanları cezbeden özelliğinde bu zaten! Herkese değer veriyorsun. Tabi bununda karşılığını alıyorsun.
Sakinsin fazla konuşmuyorsun seviliyorsun ve sesin çok güzel.
Okesin , özgüvenlisin ama egolu degilsin calismadan basara biliyorsun zekisin derdini anlatmaktan hoslanmazsin ama baskalarini dinleyio tavsiye verebilirsin iyi birisin canim💗
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗