Biyoloji tam anlamıyla seni yansıtıyor. Seçeceğin meslekte bu durumu göz ardı etme. ;)
Sesin çok çirkin . Başka birşey bul kendine müziği bırak!!! :(
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗
Hazırcevap bir kişiliğe sahipsin.Hiçbir lafın altında kalmazsın.Amaa çok güzel bir yüreğin var.En sevmediğin kişi bile olsa üzülmesine izin vermezsin,
Kararına saygı duyuyorum ama bu kararın ülkeyi etkiliyor yinede sn bilirsin