Komik insanlar yaşamayı seven insanlardır küçük şeylerden mutlu olup başkalarını da mutlu etmeyi seven insandırr!!!Bundan büyük bir zevk alan eğlenceli kişilikler kimi zaman da çok duygusal olabiliyorlar....hayatı günlük yaşamayı daha çok secen insanlardır!!!!genellikle de pozitiftirler!!!Ancak bazen karsı tarafın çok hoslanmadığı bu eğlenceli tavırlarına dikkat etmelidirler!!!! karsı tarafın genellikle sempatisini kazanmış insanlardır!!!!
Acı da gelse damağa saflıktan yanasınız. Karışımları sevmiyorsunuz. Sadelik en büyük özelliğiniz. Bu anlamıyla klasiklere yakışır bir tarafınız var. Aynı zamanda pahalı zevklerin insanısınız. En güzeli, en sahiciyi, en eskiyi bulup çıkarmak ve edinmekte üstünüze yok. Aşkta da savaşta da denenmiş ve başarıya ulaşacağından emin olduğunuz stratejilere güveniyorsunuz. Oyunlar, oyuncular size göre değil. Hayatı ciddiye alıyorsunuz. Onu o acı tadıyla da seviyor ve kutsuyorsunuz. Olduğundan başka şekillerde görünmek için bin dereden su getirenlere katlanamıyorsunuz. Hakiki bir hayatı tam olarak iliklerinizde hissederek yaşıyorsunuz… Bildiğiniz yoldan dönmeyin, siz tam bir yol göstericisiniz…
Sen çılgınsın. Arkadaşlarının yanında çıldırmayı, bağırmayı seviyorsun. Çok güzel ve çok konuşulan farklı bir tarzın var. İçinde Rocker'lık var. Göze çok kolay çarpıyorsun. Herkes tarafından sevilirsin. Sempatıksin :) Little Black Star'lık sana göre. Avril Lavigne'in yolundan gitmeyi, her zaman kendin olmayı, asla başkası gibi davranmamayı ve asla büyümeyeceğine inanmayı unutma! :) ;)